9 Hoteluri în Laganas și Kalamaki, de 5*, 4*, 3* și 2*

Piscina de la Hotel Poseidon Beach, Laganas

De curând am văzut o parte din Hotelurile din Laganas, despre stațiune în sine am povestit pe larg în articolul dedicat, despre hotelurile din insula Zakynthos și specificul lor am scris ieri – inclusiv faptul că le voi prezenta succint, mai mult poze realizate la începutul lunii iunie 2015 de mine la fața locului și impresii personale.

În articolul de mai jos, în ordinea în care le-am vizitat: Mediterranean Beach 5*, Best Western Zante Park 4*, Best Western Zante Park, Poseidon Beach 3*, Astir Palace 4*, Andreolas Beach 2*, Agrilia Boutique 3 *, toate din Laganas și Anagenessis Village 3 și Klelia Beach 3 din Kalamaki, care se află în prelungirea stațiunii Laganas, pe plajă se poate ajunge de la una la alta.

Hotel Mediterranean Beach 5* Laganas

Hotelul Mediterranean Beach este unh otel foarte frumos, zona de lobby, SPA liniștită, serenă. Sunt 8 corpuri de clădire, Athina fiind numele clădirii principale. Zona arată ca un mic și cochet cartier de vile, aliniate perfect, totul curat, liștit. Deși vin și multe familii cu copii, este un loc potrivit în special pentru cupluri de toate vârstele și grupuri de prieteni, așa mi-a lăsat impresia.
Un mare avataj este amplasarea, fiind izolat de gălăgia de pe străzile principale.
Acces direct la plajă, hotelul a fost renovat de curând, are 144 de camere, un SPA superb, cu saună umedă, uscată, masaj – majoritatea serviciilor se plătesc separat.
La piscină șezlongurile sunt gratuite, iar la plajă se plătesc cu 3 Euro/zi, preț care include și o cafea.
Au animație de la mijlocul lunii iunie, iar pentru copii au baby sitters și alte mici facilități la anumite ore, nu pe parcursul întregii zile și doar în lunile iulie și august.
Camerele sunt curate, plăcute, dar nu ceva nemaivăzut, adică am văzut Hoteluri de 5 stele mai spectaculoase pe insulă. Puține camere au vedere la mare dar nu cred că memorabilă după poziționare.
Prințesa Lalla a Marocului a petrecut o vacanță aici, apartamentul în care a stat primind numele ei: Pricess Lalla Ashmaa. Include și jacuzzi privat și multe alte facilități, nu l-am văzut, noi am văzut doar o cameră dublă standard, gradul de ocupare era destul de mare.

Hotel Best Western Zante Park 4* Laganas

La hotelul Best Western Zante Park am stat 3 nopți, am avut regim de demi-pensiune, există și posibilitatea de All Inclusive. Mi-a plăcut că era curat, foarte aproape de plajă – la 200 de m, că aveam balcon care dădea spre piscină și mai ales că aveam internet bun și în cameră!

Am putut posta articole stând în cameră, nu la recepție, comod, ceea ce pentru mine este foarte important.
Mâncarea bună, destul de diversificată, multe opțiuni, în fiecare zi alte preparate, în afară de salate, desigur și de cartofi prăjiți, dar în rest deserturi diverse, la fel carnea, garniturile, supa, etc. Și pepene roșu foarte foarte bun, din belșug, pe lângă alte fructe.
Faptul că dimineața puteam să îmi fac singură cafeaua la ibric mi-a plăcut și mai tare. La fel amabilitatea personalului.
Seara au muzică sau dansuri grecești la piscină, este relaxant să stai la o vorbă pe șezlong (în șoaptă) și să asculți muzică live.
Noi am ieșit și în oraș seara, ajungând destul de repede de la hotel. În vecinătate sunt multe supermarketuri, chiar peste drum și multe taverne. Pe scurt, m-am simțit bine aici și aș reveni cu plăcere.
Are și sală de fitness Best Western Zante Park, dar deschisă de la ora 10 dimineața, asta este în Grecia, nu prea îmi place, cine face sport după plajă? Eu una prefer dimineața după ce mănânc câteva fructe și o cafea, că după mă lenevesc, mai ales în vacanță. Dar în Zakynthos marea te cheamă, așa că sala de fitness nu este importantă decât dacă urmați un program strict de antrenament, în acest caz se poate să găsiți înțelegere la personal.

Hotel Best Western Galaxy Hotel Laganas

Omul sfințește locul: am îndrăgit hotelul Best Western Galaxy și datorită Managerului, care ne-a primit foarte călduros, la un moment dat a început să depene amintiri din România, cunoaște multe locuri, a venit de mai multe ori și regretă că nu a ajuns și la Baia Mare că e prea departe, dar în Târgu Mureș fusese!
Foarte ospitalier, ne-a invitat și la barul All Inclusive de la plajă să servim ceva, cât ne-a mai povestit despre România, lucru care nu prea ni s-a întâmplat la vizite, în unele locuri am fost rpimiți normal, în altele chiar așa, parcă era o obligație, dar aici și în încâ câteva hoteluri foarte plăcut, ne-am simțit bine. Cred că și oaspeții.
Hotelul Galaxy are o mare și foarte frumoasă grădină, piscine frumoase, cea pentru copii chiar plăcută că are umbră aproape încontinuu datorită unui perete de decor.
Situat pe plajă, luminos, curat, bar lângă plajă, multă lume, mulți cu copii foarte micuți.
Șezlongurile la piscină sunt gratuite, la plajă 6 euro/zi: 2 paturi plus 1 umbrelă.
WiFi în zonele publice, AC gratuit, la fel frigiderul
Seif 20 de euro/săptămână
Toate regimurile: BB, HB, AI, ceea ce este excelent și pentru cei care doresc să mănânce la restaurante tradiționale grecești, sau să se plimbe toată ziua (unele hoteluri sunt exclusiv All Inclusive, sau demipensiune).
Au și o terasă pe una dintre clădiri, Garden Roof Terrace și o piscină mare pentru adulți pe care nu știu de ce dar nu o am în poze, ne povestea Managerul ceva de București cred.

Hotel Poseidon Beach 3 * Laganas

Hotelul Poseidon Beach este un hotel frumos pentru cele 3 stele, cu piscină mare, camere curate, destul spațioase, cu absolut tot ce trebuie, pe plajă, cu grădină mare interioară, piscine pentru copii și pentru adulți desigur, restaurant mare, biliard, personal plăcut, cred că o alegere bună de vacanță. Șezlongurile din zona piscinei sunt gratuite, cele de pe plajă contra-cost, la fel ca la marea majoritate a hotelurilor. Numai All Inclusive.
Facilitățile gen WiFi, AC, seif în funcție de contract.

Astir Hotel 4* Laganas

Hotelul Astir are toate regimurile: BB, HB, AI: Mic Dejun, Demi Pensiune sau Totul Inclus.
116 camere, WiFi 1E/ora, sun 2 clădiri, aerul condiționat este gratuit în lunile iulie și august, în rest 3 euro/zi 16 euro /săptămână, Seif: 3 E/zi, șezlongurile de la piscină gratuite (este și o piscină pentru copii) cele de pe plajă 6 euro setul/zi: 2 șezlonguri plus 1 umbrelă.

Marele avantaj este dat de locație și de faptul că se poate alege și doar mic dejun, că în privința camerelor și facilităților de la piscină, plajă, etc am văzut hoteluri de 3 stele care mi-au plăcut mai tare. Dar mai este o problemă și cu disponibilitatea, multe sunt deja complet rezervate în unele perioade.

Andreolas Beach Hotel 2 * Laganas

Ne-a plăcut mult Hotelul Andreolas Beach, deoarece oferă cu mult mai mult decât ne-am fi așteptat. Numai cu mic dejun, WiFi gratuit, piscină. Pe plajă. 7 euro/zi AC, seif 2,5 E/Zi, Frigider gratis, măricel pentru un hotel.
Pe mine m-a surprins să văd camerele atât de mari, cu balcoane frumoase, foarte curate, mobilier nou, ce mai, hotelul este o alegere bună, la un preț foarte convenabil. Liniștit, plăcut.
Șezlonguri gratuite la piscină – unde ne-am întâlnit cu un turist care ne-a spus că este foarte mulțumit de hotel, de curățenie, că de 2 ori/săptămână se schimbă așternuturile, urățenie zilnic, zona este liniștită.

Ne-a recomandat și o tavernă din apropiere, la Vila Margarita, unde au preparate foarte bune.
Aproape de strada principală, unde sunt majoritatea cluburilor, dar este un hotel liniștit.

Multe taverne în apropiere, chioșcuri cu ghyros, magazine, tot ce doriți. Piscina este mică, dar nu minusculă, încă eu aș merge la plajă, poate doar la mic dejun, sau la cafea să stau. Micul dejun este de bază din câte am înțeles, dar desigur este un hotel care oferă cu mult mai mult decât este cotat ca preț.

Hotel Agrilia Boutique 3* Laganas

Hotelul Agrilia Boutique este situal la doi kilometri de plajă, într-o livadă de măslini, locul este foarte îngrijit, grădina frumoasă, cochetă. Au piscină, șezonguri gratuite și care arată destul de bine.
Oferă transport gratuit cu microbuzul de câteva ori pe zi până la plajă, camere frumoase, curate, AC se plătește cu 7 euro/zi dar camerele au parte de umbră și au confirmat că nu prea este nevoie în zona lor de aer condiționat.
Este clar un hotel pentru adulți, care caută liniște, relaxare, odihnă.
Curat, frumos, elegant, dacă și prețul este convenabil poate compensa amplasarea.

Kalamaki – o stațiune liniștită lângă Laganas

Ne-a plăcut orășelul Kalamaki, se poate ajunge pe jos din Laganas, în câteva minute, fiind la 3 km de oraș – când se calculează distanțele se ia centrul, pe plajă se ajunge imediat. Deoarece pe plajă multe țestoase își fac cuib, noaptea nu se face baie în mare, anumite zone sunt restricționate – asta și în alte locuri de pe insulă și sporturile acvatice sunt interzise, ca de altfel în tot golful Laganas.

Anagenessis Village 3*: Kalamaki

Hotelul Anagenessis Village este destul e departe de plajă, dar este un loc seren, accentul este pus pe meditație, pe relaxare, fiind amenajat pentru a capta energiile benefice, ne-a dat mai multe exemple proprietarul: ședințe de Reiki, puncte pozitive în diferite zone, apa din piscină este curgătoare, am auzit mai multe dar cum nu sunt expert în materie nu sunt sigură că am înțeles prea bine corelațiile energetice.
Ce am înțeles că între 60-70% din mâncarea pe care o servesc este organică, din grădina proprie sau de la alți localnici, gătesc totul sănătos. Oferă demi-pensiune sau pensiune completă, nu AI. Puteți face masaj: 40 de euro pe tot corpul și 30 facial, dar sunt și alte variante.
Oferă numai apartamente, pentru 2 sau pentru 6 persoane. Camerele sunt simple, dar foarte liniștite, te simți ca acasă, nu este nimic apăsător, genul de loc unde ai putea sta o perioadă mai lungă.
Domnul care ne-a primit credea în ceea ce face, era evident, i-am spus că se simte o vibrație pozitivă în aer, că mă simt bine (nu știu cât era autosugestie și cât zenul de acolo nu am studiat prea mult fenomentul, dar chiar așa era, cred că dacă sunt gânduri pozitive într-un loc desigur influențează starea de spirit a tuturor și mă simțeam nu știu cum să explic, ușoară, calmă) și a fost foarte fericit. Dar extrem de emoționat, era sincer în ceea ce spunea și făccea, la asta mă pricep așa că dacă sunteți în căutare de un astfel de loc și nu vă deranjează că nu aveți plaja aproape, cu siguranță Anagenessis este o alegere foarte bună. În fața hotelului este o mică plantație de măslini, asta mi-a plăcut.

Hotel Klelia Beach 3* – Kalamaki

Hotelul Klelia Beach este foarte aproape de plajă, la 150 de m, se merge prin grădină, au 73 de camere dar domeniul destul de mare. Este un loc potrivit pentru familii cu copii (erau mulți) și cupluri, nu pentru petrecăreți a ținut să ne explice doamna care ne-a făcut turul.
Totul Inclus, picină, loc de joacă pentru copii unde trebuie să fie însoțiți de părinți, WiFi gratuit și mergea bine, iar ca divertisment 1 dată/ săptămână organizează seară grecească, o dată piano bar, o dată o trupă de muzică tradițională. Frigider și Aer Condiționat gratuit, 15 euro/săptămână seiful.
Aici am luat masa de prânz în cea de-a doua zi pe insulă și pentru că era și ultimul hotel nu am fost prea atentă la stele, târziu am aflat că este de 3*, aveam impresia că este de 4. Totul foarte gustos, multă variație, proprietatea mare, multe flori, foarte îngrijit.

Pe websiteul TUI sunt descriese toate facilitățile și toate informațiile despre fiecare dintre aceste hoteluri, dacă aveți întrebări răspund cu plăcere și sper să aveți un sejur frumos, oriunde veți alege să îl petreceți, în Grecia sau în altă destinație.

Am călătorit în Zakynthos cu agenția de turism TUI Travel Center, care oferă curse charter săptămânale pe perioada verii către multe insule din Grecia.

Pe aceeași temă:

Laganas, Zakynthos: o stațiune cosmopolită și plină de viață

Mic ghid despre hotelurile din Zakynthos: specific și la ce trebuie să ne așteptăm

Hotel Aquis Avalon: cea mai frumoasă priveliște din Zakynthos

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

2 comentarii la „9 Hoteluri în Laganas și Kalamaki, de 5*, 4*, 3* și 2*”

1. Pingback: Kypseli și Tragaki: specific stațiuni și 3 hoteluri: 5, 4 și 3 stele | ExTraViTa

2. Pingback: Vassilikos, Zakynthos: Sea View Village 4*, The Bay Hotel & Suites 5*, Belvedere Gerakas Luxury suites 4*, Zante Royal 4* | ExTraViTa