Ne vedem la Social Media Summit?

Evenimente

6

Am ajuns la momentul în care offline-ul se întrepătrunde în asemenea măsură cu online-ul încât Social Media nu poate fi abordată numai ca un alt canal de comunicere: este CANALUL de comunicare în care sunt conectați majoritatea consumatorilor. Cu peste 7 milioane de utilizatori de internet, toată populația activă din marile noastre orașe interacționează online.

Departament de Marketing, Departament de Comunicare, departament de… dar Departamentul de Social Media cât de dezvoltat este și cât de pregătite companiile, cu adevărat, pentru noul mod de comunicare, activă, între consumatori și branduri. Cât de importante sunt love brands-urile, concept vechi de marketing, dar care adus online capătă o cu totul altă dimeniune.

Din prisma mea, ca și comunicator, un om bun de Social Media trebuie să consume, să îi placă mediul online, iar după să fie un bun marketer și un bun comunicator, PR, pentru a înțelege oamenii, nevoile lor, dar a ști să fie și extrem de diplomat, sau proactiv, în funcție de situații.

Unele branduri au înțeles asta, citeam acum câțiva ani despre departamentul de 10 oameni în echipa de FaceBook a unor companii și ce importanță i se dădea acestei platforme, de aici și rezultatele bune.

Și sunt multe de învățat, de aceea pe 18 februarie voi merge la Social Media Summit București, eveniment organizat de BIZ la Howard Johnson. Ce m-a atras sa mă înscriu la acest eveniment:

2

1

Plus studii despre:

3

Mai multe detalii și înscriere, aici: http://www.revistabiz.ro/smsbucuresti2015/

0 thoughts on “Ne vedem la Social Media Summit?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *