Ziua 2, Turtle on the beach, pe plaja din Kovalam #keralablogexpress

India Kerala Kerala Blog Express 3 Review Hoteluri

Turtle on the beach Kovalam (17)

Turtle on the Beach este primul hotel dintre cele peste 16 în care am stat în Kerala. Două nopți în același loc, ce lux. Cu plajă, piscină, soare, mânare foarte bună, colegi de vorbă. Perfect.

Dar cum spuneam… în cea de-a doua zi în Kerala nu am făcut mare lucru, în continuare mă adaptam la clima din Kerala: este o mare diferență între clima de la jumătatea lunii februarie din București și 30 de greade și umezeală. M-am resimțit, mai ales că plecasem la drum foarte obosită, ceea ce nu recomand. Cu cât ești mai odihnit și vitaminizat, cu atât organismul va face față mai ușor schimbării.

Așa că am avut două zile de huzur. Baie la piscină, stat de vorbă cu restul bloggerilor cazați aici, alții erau la alte hoteluri, am postat un articol, ziua 1 în Kerala – deci am avut timp să scriu. Și am făcut cumpărăturile necedsare: soluții împotriva țânțarilor – cele mai eficiente se găsesc mereu la fața locului, ce am luat de la noi nu funcționează prin Asia, câteva creme, flip-flops pentru că îi uitasem acasă pe ai mei. Și plimbare la plajă, pe înserat. Relaxare totală adică.

Hotelul Turtle on the Beach este situate în Kovalam, o stațiune din apropierea capitalei Keralei, Trivandrum. În cinci minute, pe jos, se ajunge de la hotel la plajă, la Marea Arabiei, parte din Oceanul Indian.

Camere

Camerele sunt mari, dotate cu de toate, aer condiționat, ventilator în tavan – nu am văzut nicio cameră fără – dintre cele în care am ajuns în Kerala, soluție anti-țânțari în priză, prizele funcționau și fără adaptoare, dar nu strică să aveți unul. Vedere la o piscină mică și mulți cocotieri. De vis. Ni s-a făcut curat zilnic în cameră, plus că ne-au dat câte un litru de apă de persoană, standard în majoritatea hotelurilor, zilnic. Gratuit și cafelele și ceaiurile, la discreție.

Multe tipuri de camere: vedere la mare, superbe

Turtle on the beach Kovalam (51)

Turtle on the beach Kovalam (1)

Wifi

Wifi bun în cameră, nu cel mai bun, dar mergea, acum îmi dau seama de diferența față de celelalte hoteluri, la jumătate nu mergea deloc în camere pe laptopuri, doar pe telefoane. Aici și eu și colega de cameră am reușit în același timp să postăm pe blog, să punem filmulețe etc. Încet, dar sigur. În spațiile comune era chiar mult mai bine.

Mâncare: Restaurantul Catamaran

Las imaginile să vorbească, dar pe scurt: la bufetul de mic dejun există atât preparate indiene cât și tot ceea ce se regăsește la un bufet în Europa, inclusiv porridge, roșii coapte și fasole – erau mulți englezi în hotel – și  fructe, cereale, omletele se făceau pe loc, lapte, iaurt, semințe diverse, etc.
La prânz este o selecție largă la bufet, plus/sau meniu a la carte, unde erau preparate din mai multe bucătării, foarte bun risotto, burgheri uriași, salate bune, pește grill, cam orice. Erau secțiuni speciale în meniu, din: bucătăria japoneză, cantoneză, italină, malaeziană etc. La cină la fel, se poate servi  a la carte și sigur chiar și cei mai pretențioși vor fi mulțumiți.
Totul este foarte curat, personalul extrem de serviabil și numeros. Nici nu te așezai bine la masă că imediat venea cineva să se ocupe de tine, inclusiv să-ți așeze șervetul. Și erau foarte atenți cât timp stăteai la restaurant. Nu am văzut la toate resorturile atât de mult personal la restaurant, dar la ”Turtle on the Beach” restaurantul nu servește exclusiv clienții hotelului, fiind unul dintre cele mai bune restaurante a la carte din Kovalam.

Turtle on the beach Kovalam (6)
Haryadi Yansyah ,  omnduut, unul dintre cei mai sufletisti oameni posibili, doar este indonezian 😀

Îl puteți încerca dacă sunteți în oraș

Am remarcat cu surprindere că nimeni nu ia cu mâna din preparatele de la bufet. Așa îmi spunea toată lumea că se întâmplă în India, Catamaran a fost primul restaurant vizitat în această țară și m-am bucurat să remarc ulterior că nu este o excepție, ci o regula: a fost la fel în toată Kerala, lumea se comporta foarte civilizat după standardele noastre.

Și indienii prezenți în hotel, majoritatea lor, foloseau tacâmuri. Erau și familii indiene, ele îmbrăcate foarte modern – nu este așa situația peste tot, dar cei care își permit hoteluri bune au un stil de viață mai occidental, deși poartă des și tradiționalele saree-uri.

Cum stăteam noi prin cameră, relaxate, alții la piscină, primim un telefon de la recepție: Dl Kenny de la Oficiul de turism vă așteaptă la recepție. Ajungem și acolo o armată de fotografi, să ne facă poze pentru sim carduri. Ce? În halul în care arătam? Au învățat și ei un pic ce înseamnă vanitatea feminină pentru că o parte ne-am dus în camere să ne machiem. Mai târziu a venit la fel Sooraj – tot așa hodoronc tronc sunt aici, care s-a ocupat și a mers cu noi toată excursia și ne-a adus tricourile, gențile cu #tripofalifetime, itinerariul și o grămadă de pliante cu informații despre Kerala. Răsfăț total.  Ador tricourile, pe cel cu elefant cel mai tare.

tricouri KBE

Piscine și relaxare

Deși mi-am propus, eram atât de obosită – veneam după o perioadă foarte aglomerată aici și cu foarte puțin somn, ceea ce nu este o idee bună, face aclimatizarea mai dificilă. Așa că nu m-am putut aduna să mă duc la sală. Toată excursia, nu am avut timp nici măcar să scriu cât aș fi dorit, însă există posibilitatea.

Plus două piscine exterioare

Se furnizează prosoape pentru plajă și pentru piscină.

Plaja

Este publică, am auzit că ar fi și una privată, dar nu am găsit-o, de fapt nici nu am căutat.

Am fost în #KeralaBlogExpress la invitația Biroului de Turism al Keralei, proiectul fiind sprijinit de Nikon România și de First Class Intl, o agenție boutique care realizează foarte multe programe frumoase, multe pentru SPA, vindecare, cunoaștere, pentru grupuri sau individual, în diferite destinații exotice și nu numai. Alexandra, de la First Class m-a rugat să fac mai multe fotografii în hotel, deoarece avea câțiva turiști cazați și dorea să afle exact ce și cum,. de aceea am vizitat atâtea camere.

Încă o privire și pe curând!

Turtle on the beach Kovalam (11)

Turtle on the beach Kovalam (22)

Turtle on the beach Kovalam (24)

Turtle on the beach Kovalam (29)

Turtle on the beach Kovalam (34)

0 thoughts on “Ziua 2, Turtle on the beach, pe plaja din Kovalam #keralablogexpress

1. Asa ca sa ne faci in ciuda, nu??
    Glumesc!!
    Si eu m-am interesat despre ce e vorba, atunci cand te-am votat, si cred ca este o experienta de vis. Unica.
    Superbe pozele!!! <3
    Cand se mai organizeaza competitia si cum intri in cursa?

1. Multumesc tare, este frumoasa Kerala, este alteva si oamenii sunt minunati, cei mai binevoitori posibil, vreau sa contribui la popularizarea destinatiei, mai ales ca avand un standard de viata si un salariu minim mai ridicat decat in alte parti din India, multe companii au plecat de aici, asa ca au mari sperante in turism 🙂

2. Zau ca te invidiez. 😀
    Camerele observ ca sunt minunate. Am mai citit jurnale de calatorie, iar unele aratau deplorabil, dar observ ca ce ai prezentat tu seamana izbitor cu opulenta din serialele indiene.
    Imi plac mult toate pozele, apreciez ca ai fotografiat oamenii in simpltatea lor, natura in splendoarea ei si ai descris in asa fel incat deja ma teleportasem acolo.