Ziua 3 Kerala Blog Express Flag off event #Conferinta de Presa #relaxare

Evenimente India Kerala

bloggeri

15 Februarie, a treia zi în Kerala, India, prima zi în care am urcat în autobuzul #KeralaBlog Express, în care am stat următoarele 2 săptămâni, 2300 de km pe drumuri. A fost totodată și prima zi în care ne-am cunoscut cu toții: 30 de bloggeri din 25 de țări, plus toți organizatorii.

Conferința de Presă Kerala Blog Express

Ziua a început la hotelul nostru, la Turtle on The Beach, cu o ceremonie de primire specifică în statul indian Kerala, urmată de îmbarcarea în autocar. După ce am fost culeși toți de pe la hotelurile unde am fost cazați, am ajuns cu mare bucurie la Hotel Mascot, unde s-a desfășurat conferința de presă.

Turtle on the Beacch primire

Kerala Blog Express (1)
La Turtle on the Beach

La conferință au participat oficiali ai statului indian, precum Ministrul Turismului, A.P. Anil Kumar, Directorul Biroului de Turism, T.V.Anupama Secretarul pentru Turism, alături de reprezentanți ai Mass Mediei din statul indian Kerala, care numără 33 de milioane de locuitori. Fiecare blogger a avut oportunitatea de a se prezenta, având în fundal un banner dedicat pentru blogul și țara pe care o reprezintă.

După prezentări și după ședința foto – reporterii i-au cerut Domnului Ministru inclusiv să facă un selfie cu bloggerii – am luat masa de prânz la Hotel Mascot și am făcut o scurtă plimbare în Trivandrum.

Kerala Blog Express (3)

Autocarul KBE Ro 1

Mirela Surghie si Ministrul Turismului din Kerala Anil Kumar
Cu Dl Ministru al Turismului din Kerala, Dl A.P. Anil Kumar

Mirela Surghie la Conferinta

Autocarul KBE Ro

Kerala Blog Express Romania

Kerala Blog Express

După plimbare ne-am dus din nou în Kovalam, unde am vizitat un hotel frumos, de fapt grădina hotelului, unde am luat ceaiul, ne-am relaxat și am admirat apusul.

Pe la ora 18:30 am plecat spre casă, adică spre hotelurile unde am fost cazați pentru o noapte. Grupul meu a fost ultimul debarcat la hotelul din Trivandrum ( noi am stat la Mascot, alții la Taj sau la Hilton și la încă unul pe care nu îl mai țin minte) la ora 20:00 după celelalte 3 locuri unde au fost lăsați alții. Ultimii debarcați și primii luați de dimineață, la ora 6:00. Auci. Împachetează, despachetează. Cam așa a fost toată excursia, un carusel frumos, plin de expereințe, de peisaje incredibile, de adrenalină, de bucurie, de cunoaștere. A fost foarte solicitant, dar minunat. Am învățat multe lucruri despre alții, despre mine, am cunoscut câțiva oameni cu care sigur voi ține legătura pe viață, mult online, dar și offline, sper să îi văd cât mai curând pe unii dintre ei.

A doua zi am primit câteva clipuri și linkuri, ecouri din presa indiană și m-am bucurat să îmi văd numele citat, cu o parte din ce am spus. Se pare că am fost prezentați și la TV și la radiouri, plus multe alte articole, sper să am timp să le adun la un moment dat.

Articol India

Articol India 1

Am fost în #KeralaBlogExpress la invitația Biroului de Turism al Keralei, proiectul fiind sprijinit de Nikon România și de First Class Intl, o agenție boutique care realizează foarte multe programe frumoase, multe pentru SPA, vindecare, cunoaștere, pentru grupuri sau individual, în diferite destinații exotice și nu numai.

Pe curând,

Mirela

0 thoughts on “Ziua 3 Kerala Blog Express Flag off event #Conferinta de Presa #relaxare

1. Mi se pare incredibila experienta prin care treci. In primul rand ca ai ajuns intr-un loc atat de putin cunoscut (cel putin eu nu mai auzisem de el pana sa citesc la tine pe blog), in al doilea rand ca statul Kerala face un efort de a-si promova turismul in modul acesta, de a invita bloggeri din diverse tari pentru a explora si povesti si altora experientele lor. Foarte isteata ideea. Oare exista si pt Romania asa ceva? Si in al treilea rand: wow, ai fost mentionata in presa locala, ai cunoscut ministrul turismului de acolo; mi se pare foarte tareeee totul! Bravo!

2. Ce experiente. Imi doresc sa vizitez India de cand aveam 13 ani si il citeam pe Eliade. Sunt asa fericita pentru tine. Sa nu intarzii cu postarile ca devoram blogul.