Ne vedem pe 19 aprilie la Romanian Digital Travel Conference?

Evenimente

CoverPhoto_MirelaSurghie

#RDTC2016, a treia ediție a Romanian Digital Travel Conference se va desfășura în sala Platinum a hotelului Sheraton din București pe data de 19 aprilie a.c. Evenimentul este dedicat dezvoltării afacerilor din domeniul turismului folosind instrumentele marketingului online, iar în cadrul lui, companii de top şi oameni importanţi din turism vor prezenta strategii eficiente adaptate la profilul unui business local de turism.

Abia aștept evenimentul, deoarece pe lângă informațiile utile de ordin tehnic, este un prilej rar de a mă întâlni cu alți bloggeri de travel, mai ales că mulți suntem des pe drumuri și numai cu asemenea ocazii mai apucăm să schimbăm idei. Sunt nerăbdătoare mai ales că nu am putut participa la Târgul de Turism, fiind în perioada aceea în India. Și am văzut cu bucurie – pe FaceBook unde altundeva – că unii dintre bloggerii pe care îi admir sunt și ei ambasadori la eveniment. Asta pe lângă participanții din industrie, desigur, care vor fi prezenți în număr mare, edițiile precedente adunând peste 400 de participanți.

Cui de adresează #RDTC2016?

cui-adreseaza

Online-ul nu mai poate fi ignorat, este unul dintre cele mai eficiente, dacă nu cel mai eficient mod de promovare în turism. Este viitorul, iar cine nu învață cât de curând să folosească eficient instrumentele – unele dintre ele încă gratuite sau foarte ieftine va pierde o mare cota de piață în timp dar nu numai, având în vedere că deciziile în ceea ce privește destinația de vacanță se iau acum online.

Obiectivul final al #RDTC2016 va fi realizarea unei cercetări de piață sub forma unui ebook, o radiografiere completă a cât de digitalizate sunt agențiile de turism, unitățile de cazare și companiile aeriene din România.

Motive de a participa la eveniment

Networking – veți avea posibilitatea de a interacționa cu ceilalți participanți, stabili noi contacte și noi parteneriate.
Veți realiza importanța online-ului în turism și vă veți familiariza cu aplicațiile new-media.
Specialişti în tehnologie şi marketing cu o bogată experienţă pe nişa turismului romanesc vor vorbi despre experienţele proprii, vor ajuta sa rezolvați o serie din problemele existente şi vor invaţa cum sa evitați greşelile costisitoare.
Invitaţii vor prezenta studii de caz şi vor oferi numeroase informaţii aplicabile.
Unii invitați vor vorbi din perspectiva clientului online.

Taxa de participare la eveniment este de 49 de euro+TVA. Desfășurătorul evenimentului prevăzând trei sesiuni de prezentări intercalate cu 3 pauze, două pentru cafele și una pentru prânz – vă amintiți că vorbeam de networking? Vă sfătuiesc să ajungeți devreme, chiar la ora 9:00. Pentru detalii complete referitoare la program, vorbitori și pentru înscriere accesați websiteul conferinței.

Deci, cu cine mă întâlnesc la Romanian Digital Travel Conference 2016?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *