Cum a fost la Aeromania 2016

Evenimente Românești România

Sâmbătă, 2 iulie am fost, pentru prima dată la Aeromania, în incinta Aeroportului din Tuzla și una peste alta a fost o zi foarte frumoasă, cum nici nu mă gândeam pe la prânz când am și dormit un pic, că mă trezisem la 6 și făcusem deja o plajă, deci am luptat cu o mare lene pentru a merge, totuși. Cascadorii aeriene, soare, picnic, muzică, artificii.

Intrarea este liberă, iar noi am ajuns foarte devreme: eu, fratele meu și cumnata, noroc cu ei că erau veniți la mare și că doreau să meargă și m-au luat și pe mine că altfel nu știu dacă m-aș fi urnit. Acum că știu cum este, o să fac un efort anul viitor, dacă o zi fiu prin zonă dar așa, nu mă așteptam la cine știe ce.  Însă pe la ora 18 au venit și câteva prietene foarte bune din Constanța, am glumit, am mai vorbit, m-am întâlnit chiar cu alte două prietene pe care nu le-am mai văzut de foarte mult timp și am văzut trupa de Nikoniști la treabă, am înțeles că au fost vreo 150.

Există și o zonă V.I.P, pentru care trebuie cumpărat bilet și ai acces la o zonă mai liberă, adică poți obține poze dintr-un unghi mai reușit, autografe de la piloți și chiar un zbor cu avionul deasupra plajelor. Am aflat asta, evident, tardiv.

Aeromania Aeroport Tuzla 3

La început, am admirat:

Expoziția de mașini retro

Dansurile tradiționale grecești, cu paticiparea Comunității Elene din Constanța

Ne-am luat mici – foarte buni dar cozi mari la ei, la fel ca la înghețată, bere, avioane. Ca prețuri: 5 lei o apă, 5 lei o bere la pahar, 6 la cutie, 10 lei un avion ca cele cumpărate de noi etc. Deci foarte decent.

Cel mai mult m-a impresionat:

• evoluția pilotului Jurgis Kayris, care a făcut câteva lucruri nemaipomenite și când te gândești că are 66 de ani te dă pe spate!
  • Mig-urile, sunt pur și simplu tari de tot. Fac un zgomot infernal și emană atâta forță.
  • Demonstația forțelor armate, cu o operațiune de salvare cu elicopterele. Ca să fiu cârcotașă, cam mult au stat în câmp deschis militarii, câteva minute bune și au fost și lăsați la sol după ce au urcat rănitul în nacelă. Credeam că vor fi recuperați, că așa anunța crainicul, că vedem o recuperare, probabil se referea la recuperarea victimei.

Mi-a mai plăcut și ce au comentat crainicii, au întreținut foarte frumos și entuziast atmosfera.

Participanți:

• Forțele Navale Romane/ IAR-33o Puma Naval
  • Forțele Aeriene Romane/ Mig-21 Lancer
  • Parașutisti

Au mai fost concerte Zdop și Zdub, din câte țin minte două piese, Mihai Mărgineanu cam tot așa și trupa R.O.C.K., care a cântat multe piese AC/DC.

Spectacolul de final, cu artificii și demonstrații de zbor, pe acordurile formației Rammstain, anunțat de crainici. Mi-a plăcut Du Hast, prima oară, iar după s-a repetat de 3 sau 4 ori. Le-aș sugera organizatorilor să îmbogățească playlistul, tot Rasmmstein, desigur, am fost la două concerte ale trupei și aș mai merge oricând, sunt fan, dar să fie variație:

Feuer Frei
Ich Will
Engel
Și multe altele: Reise Reise, Sonne etc.

Deci un eveniment reușit, unde puteți petrece o după-amiază frumoasă, este mare nevoie de divertisment și de evenimente pe litoral, așa că am dorit să vă împărtășesc părerile mele și să vă încurajez să participați pe viitor, dacă nu ați făcut-o deja, informații pe pagina lor de Facebook, aici.

Vacanțe frumoase vă doresc, oriunde ar fi!