Hotelul Royal Olympic Atena – uimitor, somptuos, priveliște de vis

Din minutul în care am intrat în hotel, iar ulterior în cameră, am rămas cu totul impresionate de Royal Olympic. Am avut o cameră cu o priveliște uimitoare, la fel ca cea foarte lăudată de la Grădina de pe Acoperiș, fiind chiar sub aceasta. Hotelul este foarte aproape de atracțiile principale ale Atenei și mi-a creat dorința de a sta cât mai mult în interior. Periculos, când îți dorești să vezi cât mai mult dintr-un oraș.

Sunt puține hoteluri care m-au uimit la fel cum a făcut-o Royal Olympic. Am prins drag de el și cu siguranță faptul că personalul a fost extraordinar și am avut o cameră deosebită a contat enorm.

Royal Olympic, Atena, un hotel de vis

Amplasarea hotelului

Hotelul Royal Olympic Atena este amplasat pe strada Athanasiou Diakou, la câteva minute de mers pe jos de stația de metrou Akropolis. Și la 10 minute de mers pe jos de stația Syntagma. Cu vedere la templul Zeus Olimpianul, Arcul lui Adrian, la o aruncătură de băț și în zare la Acropole și la Dealul Lycabettus. Amplasare ideală. Am mers seara în Monastiriki, ne-am întors pe jos destul de rapid și pe bulevarde largi, luminate.

Check In

Plăcut. Personalul foarte bine pregătit și amabil. Am primit hărți, parolele de la WiFi, toate indicațiile. Postând pe Facebook o poză de la hotel, un călător pasionat a sesizat că aici a sărbătorit o aniversare cu soția și că fiind disponibilitate, a primit gratuit o cameră superioară, cu vedere spectaculoasă.

WiFi-ul merge exemplar în tot hotelul, este gratuit și nu puteam fi mai fericită.

Camera: Athenian Panorama și nu doream să mai plec

Am avut o cameră deosebită, Athenian Panorama, cu vedere la Templul lui Zeus (cel mai mare din Grecia, mai mare chiar decât Partenonul), Arcul lui Adrian, Dealul Lycabettus, Grădinile Naționale și Acropole.

Camera este uriașă, foarte elegantă și cu un perete format din geam, prin care puteam observa panorama fabuloasă. Ne-a lăsat fără cuvinte. Balcon mare, cu șezlonguri, masă, tocmai bune pentru a te relaxa într-un cadru de vis.

Paturile foarte confortabile, cu pături Pierre Cardin, a fost un răsfăț total. Desigur halate, papuci și celelalte facilități pentru un hotel de cinci stele. Baia mare, din marmură, cu jacuzzi și ce ne-a atras atenția a fost că oglinzile erau încălzite și deși le-am stropit masiv, s-au uscat imediat.

Camera Athens Panorama de la Royal Olympic este de vis
Am descoperit cu plăcere peretele din geam și priveliștea uimitoare
Cameră cu vedere: la hotelul Royal Olympic, Atena

Mic dejun

Gradina de pe acoperiș este un loc ideal de servit micul dejun, perfect pentru a începe o nouă zi.  Îmbelșugat, am stat inițial în interior, pentru că plouase, dar după un pic de ezitare, am dus totul afară și chiar dacă nu era și fața de masă pusă, a fost minunat. Era deja cald, scaunele uscate și un aer foarte proaspăt.

hotel-atena-royal-olympic-cinci-stele-lux-central32
Mic dejun in Atena: Royal Olympic

Desigur, cafeaua se cere savurată când ai așa o priveliște

Balconul

Ce rost are să ai o cameră atât de minunată, dacă nu îi folosești potențialul pe de-a întregul? Așa că am făcut o ședință foto ad-hoc cu Laura, cu galerie, o grămadă de oameni care luau micul dejun și se adunaseră se se uite la ce facem noi, peste balustradă. Neprețuit, nu pot face și eu ceva discret.

Balconul perfect
hotel-atena-royal-olympic-cinci-stele-lux-central26
Escaladam balconul
hotel-atena-royal-olympic-cinci-stele-lux-central27
Nu ma pot opri din a admira aceasta priveliste
Cu greu am prins-o si pe Laura in cateva fotografii
Laura uitandu-se la galeria de sus

Alte facilități

Piscină, SPA, Restaurantul Ioannis și un Longe minunat. Din păcate, nu am avut timp pentru ele, cu greu am părăsit camera. Ne-am simțit prea bine.

Prețuri: foarte bune pentru ceea ce oferă hotelul. Am văzut și de la 100 de euro pe noapte, camera dublă, nu știu însă care categorie de camere, dar pentru un hotel de cinci stele în mijlocul orașului, cu mic dejun și alte facilități, este un preț foarte bun.

Royal Olympic este un hotel de care ne-am îndrăgostit, ideal pentru cupluri, dar nu numai. Noi l-am îndrăgit cu totul și cu siguranță camera în care ne-am cazat a făcut diferența. A fost totul perfect.

Alte articole din Atena:

Atena TOP experiențe de neuitat: obiective turistice, excursii și distracție

Croaziera o zi trei insule din Atena: Aegina, Poros, Hydra cu Evermore Cruises

TOP Sky-Baruri Antena, locuri și localuri cu vedere spectaculoasă

Tur culinar în Atena – cel mai delicios obiectiv turistic

Călătorii frumoase!

Mirela este autoarea blogului ExTraViTa – Experiențe, Visuri, Călătorii, din pasiune pentru călătorii și aventură. Blogul ExTraViTa este unul dintre cele mai citite din România, subiectele preferate fiind legate de călătorii solo, croaziere, ponturi legate de călătorii, bagaje, modă și frumusețe pe drum.

0 comentarii la „Hotelul Royal Olympic Atena – uimitor, somptuos, priveliște de vis”

1. Pingback: Atena TOP experiențe de neuitat: obiective turistice, excursii și distracție – ExTraViTa

2. Pingback: TOP Sky-Baruri Antena, locuri și localuri cu vedere spectaculoasă – ExTraViTa