Workshop: de la pasiune la ocupație. Blogging de la A la Z cu ExTraViTa

Workshop de la pasiune la ocupație. Blogging de la A la Z cu ExTraViTa: se spune că dacă îți transformi pasiunea în muncă, nu vei mai munci o zi în viața ta. Este numai parțial adevărat: în orice faci sunt multe lucruri care nu îți plac, dar care trebuie făcute tocmai pentru a putea să ai ca ocupație pasiunea ta.


Noul workshop ExTraViTa, din seria ”Blogging de la A la Z ” de la pasiune la ocupație, este un seminar concentrat, adresat celor care doresc  să învețe cum  să se lanseze, cum să își pună în valoare atuurile și cum să își construiască un brand în mediul online.

Ce obții din prezența la acest workshop

Timp. Workshopul de la pasiune la ocupație este un ghid util, care îți poate salva mulți ani de căutări. Vei afla toate informațiile necesare pentru a-ți clădi un blog de succes, indiferent dacă ai sau nu buget pentru a investi de la început sau nu.

Te vei asigura că nu faci anumite greșeli (inclusiv făcute de mine și în care persist, pentru că uneori trebuie, totuși, să rezolvi lucrurile în ordinea priorităților).

Identifici care sunt atuurile tale. Ne uităm uneori la diferite bloguri și credem că dacă facem la fel vom avea același succes, fără să luăm în considerare atuurile cuiva. Profesia lui, mediul, relațiile influențează enorm succesul. Vestea bună este că fiecare are armele lui, dar uneori avem nevoie de ajutor din afară pentru a le identifica.

Despre workshop

Am analizat multe prezențe online, suficient încât să îmi dau seama că networkingul, faima, aprecierile nu le aduc tuturor celor care le obțin și posibilitatea de a trăi din pasiunea lor. De fapt le aduc doar câtorva, care au anumite argumente. Fiecare caz este diferit, dar există o rețetă în spatele fiecărui succes. Și totodată există o prescriere pentru fiecare. În funcție de atuurile sale.

Învață cum să transformi un proiect de suflet într-o sursă de venit și de ce nu, în principala sursă de venit.
Conform statisticilor, cele mai multe bloguri nu rezistă mai mult de 1 an. Sau nu mai sunt active după 1 an, sau nu reușesc să convertească. Asta deși multe au o platformă frumoasă, sunt actualizate frecvent, au fotografii reușite și abordează subiecte cu mare căutare. De ce mai este nevoie și ce trebuie să afli pentru a ajunge să ai un blog de succes pe toate planurile?

Cui se adresează workshopul?

Tuturor celor care doresc să își îmbunătățească cunoștințele despre acest domeniu, cu provocările și lucrurile frumoase pe care le presupune, indiferent dacă au un blog sau se gândesc să își deschidă unul.

Agenda workshopului

Blogging: oportunități și care sunt atuurile tale

Oportunități pentru diferite tipuri de bloguri.
Ce trebuie să ai în vedere când decizi tema blogului tău.
Ce înseamnă succes și cum definim așteptările noastre.
Care este acel atribut care te face unic? Care sunt atuurile tale?
Eliberează-ți mintea de stereotipuri și găsește noi abordări.

Neapărat de urmărit în blogging

Despre platformele de blogging, hosting, domeniu.
Planul editorial, disciplină și SEO.

Fă totul din pasiune.
Găsește-ți stilul propriu.
Fii original, fă lucrurile în felul tău.
Nu îți fie frică să încerci lucruri noi.
Învață regulile pentru a le putea încălca cu succes.
Capcana și tentațiile mainstreamului. Ce trebuie să ne însușim?

Câștigă audiență

Cum și unde îți promovezi blogul?
Cum ajungi la cititori dincolo de SEO?

Blogging Marketing și monetizare

Cui te adresezi.
Identitatea blogului și cum te ajută să ții cârma.
Media Kit: ce este, de ce este necesar și ce trebuie să conțină.
Pagina ”despre”.
Fii un bun specialist în Social Media.

Când începi să monetizezi și cum?
Cum clădești relații pe termen lung
Cum faci un pitch.
Exemple de scrisori de pitch.
Ce convertește cel mai bine?
Despre afiliere.

PR în Blogging

Fii propriul agent de PR.
Networking – unde, cum și cât.
Advertising.
Cum abordezi ”haterii”.

Despre platformele de blogging, hosting, domeniu.
Planul editorial, disciplină și SEO.
Mobilitate: cum să scrii când ești pe drum.

TOP greșeli frecvente în blogging

Înainte de workshop citiți și articolul Expunere în Social Media sau trafic pe blog, vor urma și altele despre diferite aspecte care mă pasionează, de comunicare sau online. Totodată, voi mai posta articole despre oportunități în bloggingul de călătorie și despre blogging în general, două minim înainte de workshop, ca preambul, pentru a veni cu câteva idei bune și a vă fi mai ușor să asimilați informațiile aprofundate pe care le voi prezenta, intensiv, la întâlnire.

Detalii de desfășurare

Când: 27 noiembrie, București, 10:00 – 15:00 

Preț: 190 de lei
Ce include workshopul: suportul de curs + coffee break + Sesiune Q&A după curs.

Totodată, vei fi înscris în grupul de Facebook dedicat celor care au urmat workshopurile ExTraVita, unde, pe lângă interacțiunea dintre membri, postez uneori anunțuri despre campanii și evenimente organizate de birouri de turism sau de alte entități din toată lumea (În cazul în care nu știți, nu numai bloggerii de turism sunt invitați în anumite competiții, ci și fotografii, bloggerii culinari, bloggerii de lifestyle sau alți influenceri) evenimente și concursuri din România, concursuri de călătorie sau de alt tip dar care în general presupun și o călătorie și oportunități diverse.

Detalii despre curs și înscriere: extravita.experience @ gmail.com

Reduceri: 10% pentru studenți și pentru 2 persoane de la aceeași companie, entitate.

Important:

După înscriere veți primi un mail cu toate detaliile necesare efectuării plății și alte informații necesare pentru curs și veți primi pe mail o factură, cu valoarea cursului. Înscrierea este validă în momentul trimiterii confirmării plății către adresa de corespondență menționată mai sus.

Deoarece workshopul se va desfășura într-o sală special închiriată, mică și dotată cu video-proiector, flipchart și alte facilități, situată în centrul Bucureștiului, acesta  se va desfășura numai cu minim 10 participanți. 

În mailul cu factura proformă veți primi și condițiile de rambursare, pentru cazul în care renunțați la workshop (100% cu până la 10 zile calendaristice înainte de efectuarea cursului, 50% între 10 zile și 1 zi înainte de efectuarea cursului, 0% pentru neprezentare, sau pentru renunțare în ziua cursului).
Înscrierile se vor realiza în ordinea în care se primesc solicitările și numai pe adresa de mail specificată.

Înscrie-te:

Mini BIO Mirela Șurghie

Mirela 1Profesionist în PR și comunicare cu o experiență de 10 ani în mediul corporate, ca Head of Media și 5 ani în mediul online, 3 dintre aceștia din interiorul unei corporații, fiind răspunzătoare printre altele de prezența online și de proiectele de Social Media și 2 ca blogger.

Datorită dedicării și a folosirii conjuncturii în mod optim, am avut una dintre cele mai rapide ascensiuni în mediul corporate, 3 niveluri în 2 ani de zile, ajungând de la Specialist PR la Head of Media, nivel 3 de management, devenind consultant pe probleme de PR și Management de Criză pentru managementul companiei: nivel 1,2 și 3.

Creditez cunoștințele de PR, comunicare, branding, a modului de lucru cu o companie mare dar și a școlii vieții în general pentru succesul blogului personal extravita.ro, devenit de la începutul anului 2016 unul dintre cele mai influente din turismul românesc în mai puțin de 2 ani de activitate intensă. Și de atunci tot crește: în ultima lună, Blogul ExTraViTa a avut peste 50 000 de vizite.

Penultimul program la care am participat a fost Kerala Blog Express 3, o călătorie în India alături de alți 29 de bloggeri din alte 24 de țări, unde am fost selectată datorită sprijinului cititorilor, a calității blogului și a platformelor Social Media pe care le gestionez. Am fost primul blogger din România care a mers în acest program, aflat la cea de-a treia ediție. Am scris mult, am distribuit multe articole în grupurile de Facebook și am adus Kerala în oferta agențiilor de turism din România. Practic, am văzut programe realizate în Kerala, în oferta multor agenții, ceea ce nu exista înainte de călătoria mea acolo. Am scris, totuși, în jur de 26 de articole în limba română despre God’s Own Country. M-am bucurat să văd că am contribuit la creșterea turismului în regiune.

Pasiunea vieții mele, în afară de aceea de a vedea lumea, este de a inspira oamenii să aibă curaj să își trăiască visele și să le ofer și instrumente pentru acest lucru. Și asta dintotdeauna.

Cea mai plăcută parte a muncii mele, pe lângă a primi premii și a participa la multe evenimente ca reprezentant al companiei, era aceea de a vedea bucuria celor cu care lucram, după ce terminam de realizat câte un interviu cu ei, sau după ce colaboram pentru optimizaea unei prezentări pentru diferite conferințe externe, unde erau și sesiuni de întrebări , răspunsuri, presă.

Admir multe personalități, dar cea pe care o admir cel mai tare și la care mă gândesc adeseori este Isabella Bird, o scriitoare și călătoare britanică care a dărâmat toate conveniențele sociale, călătorind singură chiar și la peste 60 de ani cu anii, prin China, Japonia, Coreea și în multe destinații îndepărtate de pe glob. Asta acum mai bine de 100 de ani. Am scris desigur un articol despre ea și despre motivele pentru care o ador, aici.

Mai multe informații despre activitatea mea profesională în blogul de portofoiu, sau profilul de Linked In.

Mirela este autoarea blogului ExTraViTa – Experiențe, Visuri, Călătorii, din pasiune pentru călătorii și aventură. Blogul ExTraViTa este unul dintre cele mai citite din România, subiectele preferate fiind legate de călătorii solo, croaziere, ponturi legate de călătorii, bagaje, modă și frumusețe pe drum.

2 comentarii la „Workshop: de la pasiune la ocupație. Blogging de la A la Z cu ExTraViTa”

  1. Pingback: Huffington Post: oportunități pentru bloggeri, dincolo de mult cunoscuta expunere – Mirela Șurghie

  2. Pingback: Este bloggingul pentru voi sau nu? Câteva repere și partenerul de drum: MacBook Air de la #QuickMobile – ExTraViTa

Lasă un răspuns