Azi, la ora 6:25, am plecat într-o excursie minunată, un alt vis realizat. Mă refer la a alege o destinație la care visez și a merge într-un program creat special pentru mine și prieteni, sau colaboratori, în funcție de ce îmi place să fac într-o destinație. Este exact ca o vacanță, însă cu propriul manager de program, răsfăț maxim. Un program care m-a uimit cu totul prin acuratețea detaliilor de data aceasta. Este și normal, vorbim despre Voralsberg, adică cel de-al doilea cel mai mic stat federal al Austriei, cel mai sigur și care are graniță cu trei state: Germania, Elveția și Liechtenstein. Stat aflat pe malul lacului Constanța, de o frumusețe care îți taie respirația.

La Târgul de Turism de la Berlin (unde am mers pe cont propriu, a fost o investiție în mine, ca profesionist în această industrie în care doresc să evoluez) am intrat în contact cu mai multe oficii de turism și dacă alte planuri de călătorie le-am amânat pe toamnă/iarnă, în Voralsberg aveam deja biletele de avion luate de către ei, așa că frumoasă Austria păzea că vin! Și nu singură, ci cu Oana, Visător prin lume, pe care am invitat-o alături de mine în proiectul #ExTraViTasiPrietenii. De anul trecut ne-am propus să plecăm într-o călătorie împreună și precum am susținut de multe ori, dacă îți dorești ceva trebuie să arunci dorința în Univers, iar acesta îți va răspunde!

Credit foto: Vorlasberg Facebook

Bloggerii de travel și fashion din străinătate pe care îi admir merg numai în acest tip de călătorii, realizate pentru ei și prieteni sau staff: mă refer la fotografi, video editori etc. Sau desigur merg la diferite conferințe dar acolo sunt vorbitori și sunt și plătiți pentru acest lucru. În acest tip de excursii, customizate, mai merg diferiți jurnaliști care scriu pentru publicații online sau print cu mare audiență.

Ideea este că de când am început acest drum am petrecut mult timp singură. Îmi doresc să petrec mai mult timp cu prietenii și de aici a venit această nevoie de a avea un program personalizat, în care să merg cu prietenii. Primii pași i-am făcut anul trecut cu excursiile din Atena, cu repetiție, acum însă a venit timpul unui program realizat 100% de către destinație.

Invitație de a descoperi Vorlasbergul

Câteva detalii despre program:

Voi sta o săptămână, în trei locuri din Voralsberg: Bondensee Vorlasberg, Bregenzurwald și Alpenregion Bludenz – Parcul UNESCO rezervație a Biosferei Marele Walsertal.

Vom stau în trei hoteluri: Hotel Bodensee din Bregenz, Jagdgasthaus Egender din Schönbach și la Hotelul Krone din Flecken. Toate sunt deosebite de orice hotel în cre am stat până acum, mă refer la arhitectura exterioară și la priveliște.

Din activități: plimbări, câteva drumeții și trasee, ușoare, ceva ce poate face oricine, potrivite și pentru familiile cu copii, cine la restaurante cu vedere frumoasă, vizite la fabrici cu produse cosmetice bio, telegondolă, croazieră pe lacul Constanța, cel mai mare lac al Alpilor și tot așa.Va fi o excursie relaxantă cu totul, de care abia aștept să mă bucur împreună cu una dintre cele mai pozitive persoane întâlnite în ultimii ani, Oana.

Vom ajunge cu o cursă Lufthansa București-Munchen, de aici cu un tren către Bregenz. Puteam să am o mașină închiriată din Munchen, a fost prima lor propunere, însă am preferat varianta cu transportul public din câteva motive, unul fiind legat de dorința de a  mă bucura de tot, de a contempla, nu de a fi atentă la drum. Poate altă dată voi face diferit, însă așa am simțit acum.

Voralsberg este un ținut cunoscut iubitorilor sporturilor de iarnă, însă mi-am dorit să îl descopăr vara, deoarece îmi plac destinațiile verzi, simțeam nevoia să ajung într-un loc unde aerul este foarte foarte curat, proaspăt, unde totul este imaculat și este foarte sigur, Voralsberg fiind statul cu cea mai mică criminalitate din Austria, se spune că este ca în Elveția aici, vom vedea.

Credit Foto: Visit Voralsberg

Mai ales în această perioadă, caut să găsesc noi potențiale destinații, de aceea toți cei cu care am vorbit la Târgul de la Berlin nu prea sunt cunoscuți la noi. Și unora probabil că nici nu le-ar fi trecut prin cap să colaboreze cu un blogger din România, sunt primul cu care colaborează cei din Voralsberg, sper să fac o bună impresie și la fel ca în Kerala Blog Express, după mine să îi invite și pe alții.

Este prima oară când ajung în Austria și mi se pare un pic de domeniul fantasticului. Asta pentru că mă uit la imaginile din Voralsberg și totul pare ireal de frumos, desenat, ca în filme. Am convingerea că realitatea va confirma și desigur, în perioada următoare, vă invit în călătorie alături de mine și de Oana aici, pe blog, dar și pe pagina de Facebook Extravita, pe profilul meu personal și pe Instagram.

Așa că veți descoperi un tărâm de poveste și cât sunt acolo, alături de Oana și de Katrin Preuß, cea mai simpatică și mai eficientă angajată a unui oficiu turistic cu care am intrat în contact până acum. Vorbesc serios, mi-a trimis un check list cu fiecare mic detaliu din program, am înlemnit când am văzut cât de organizat poate să fie totul, nu avem de făcut nimic decât să ne destindem și să ne bucurăm de excursie. Sunt trecute  persoanele de contact de peste tot, cu mailuri, telefoane, programul pe ore, în fiecare zi, hashtaguri, de unde până unde taxi, unde luăm masa, când cu cine ne întâlnim, tot. Absolut tot. Nu am mai văzut așa organizare, nu am abosolut nicio întrebare sau nelămurire, totul fiind prezentat sub forma unei Agende, cum făceam în corporate, totul este perfect.

#VisitVoralsberg #MyVoralsberg

4 thoughts on “Am plecat în Vorarlberg Austria: o excursie personalizată, realizată în exclusivitate pentru mine”