Cinci din travel #marțitreceasuribune 29.08.2017

Cină la Hotelul Was din Atena

Hotelurile care oferă cea mai bună vedere la cele mai faimoase obiective turistice, după Ryanair, EasyJet își avertizează clienții despre înșelătoriile de pe FaceBook, room service în Singapore: faceți cunoștință cu robotul Aura, hotelurile spaniole au lansat un război împotriva falselor acuzații de intoxicație alimentară și compania indiană Vistara dorește să încurajeze femeile singure să călătorească și să o facă confortabil, pe locul de la geam. În știrile de marți, 29.08.2017.

1. Hotelurile care oferă cea mai bună vedere la cele mai faimoase obiective turistice

Daily Mail a făcut o scurtă trecere în revistă a câtorva hoteluri care le asigură oaspeților cea mai frumoasă priveliște a obiectivelor turistice din apropiere. Nu am putut să fiu decât bucuroasă văzând că unul dintre ele, hotelul Was din Atena, s-a regăsit și pe lista ExTraViTa de locuri vizitate și recomandate, absolut toți ei care i-au trecut pragul notând experiența ca unică și cea mai cea din Atena. Așa că dacă sunteți la vânătoare de locuri cu vedere, uitați câteva idei:

Langham Place, New York, Fifth Avenue – tea mai frumoasă vedere la Empire State Building.

Hotelul Résidence Charles Floquet este la 50 de metri de Turnul Eiffel și de la ferestrele camerelor ai impresia că dormi practic cu turnul în pat! Sau că bei cafeaua cu el, sau că… v-ați prins care este idea :).

Oberoi Amarvilas Agra – vedere la Taj Mahal, o imagine de milioane de cuvinte. Neprețuită!

Firenze Rentals Corso 12 – Domul din Milano, favoritul meu! Deci o proprietate pe care o voi vâna, o misiune personală!

Totuși, o priveliște nemaipomenită a Tour Eiffel au și hotelurile Plaza Athenee și George V Four Seasons – unii scpun că mai bună decât recomandarea Daily Mail

La fel este situația cu priveliștea Big Ben: hoteul Park Plaza Westminster Bridge London este o alleger excelentă și el!

Sursa aici

2. După Ryanair, EasyJet își avertizează clienții despre înșelătoriile de pe FaceBook

EasJet a lansat un apel, pentru a-și avertiza clienții despre o înșelătorie care circulă des în mediul virtual în ultimul timp. Este vorba despre bilete de avion gratuite, lansate de un site care adună datele clienților. Săptămâna trecută, Ryanair a lansat de asemena un apel către clienți, în legătură cu aceeași înșelăciune.

Ryanair anunță: dacă nu are bifa bleu de verificare, nu este Ryanair. Așa că fiți atenți, mereu. 

Sursa aici

3. Room service în Singapore: faceți cunoștință cu robotul Aura

Hotelul M Social din Singapore, dedicat milenialilor din segmentul de business, are un nou membru al echipei în ”persoana” Aurei, un robot Savioke, singurul de acest tip din afara SUA. Robotul încântă turiștii care solicită room-service, scopul fiind de a îmbunătăți experiența clienților hotelului.

Sursa: CNN, aici

4. Hotelurile spaniole au lansat un război împotriva falselor acuzații de intoxicație alimentară 

În ultimii ani, a devenit o adevărată afacere pentru turiști, în majoritate britanici, să solicite compensații pentru pretinse intoxicații alimentare. Aceste fape cauzează pierderi imense hotelurilor, proprietarii acestora ajungând la saturație și aducând în fața justiției clienții, pentru  a proba acuzațiile – majoritatea cestora neprezentându-se la medic. Recent, popularul lanț hotelier Alcudia din Mallorca a solicitat ajutorul Poliției, împotriva a 800 de turiști, majoritatea din aceeași familie, care au pretins că au fost intoxicați alimentar, numai 32 dintre ei prezentându-se la medic. Hotelul a fost controlat în repetate rânduri, nefiind găsite nereguli, iar dacă era o problemă atât de întinsă, ar fi fost o adevărată epidemie ceea ce nu a fost cazul.
Poliția eonomică conduce ancheta și deja au fost găsite dovezi că acuzațiile ar fi false. Proprietarii au angajat și detectivi particulari și firme de avocatură din UK.
Acesta ar putea fi sfârșitul veniturilor ușoare realizate de anumiți turiști, deoarece inclusiv autoritățile britanice au înlesnit procedurile pentru a soluționa problemele de acest tip.

5. Compania indiană Vistara dorește să încurajeze femeile singure să călătorească și să o facă confortabil, pe locul de la geam

Compania aviatică Vistara a lansat un nou serviciu, care le permite femeilor care călătoresc singure să nu stea pe scaunul din mijlocul rândului. Este o măsură extraordinară, pentru protejarea călătoarelor, care se confruntă destul de des cu acte de hărțuire sexuală din partea altor pasageri. Și asta nu numai în anumite țări, sunt multe cazuri la linii de top vestice, unele europene. În general, companiile se fac că nu văd și descurajează călătoarele să raporteze problemele, de aceea apreciez că liniile indiene iau măsuri concrete și mai ales recunosc problema.
Cu noul serviciu, pasagerele Vistara care călătoresc singure vor avea alocat locul de la fereastră, chiar dacă nu au rezervat un loc preferat în avans.
Compania susține că proiectul dorește să le încurajeze pe femei să călătorească și să o facă confortabil.
Sursa aici

O zi frumoasă de marți să aveți!

Mirela este autoarea blogului ExTraViTa – Experiențe, Visuri, Călătorii, din pasiune pentru călătorii și aventură. Blogul ExTraViTa este unul dintre cele mai citite din România, subiectele preferate fiind legate de călătorii solo, croaziere, ponturi legate de călătorii, bagaje, modă și frumusețe pe drum.

Lasă un răspuns