Ryanair a oferit, astăzi, 16 octombrie, o actualizare referitoare la schimbările de planificare pentru cele 18,000 de zboruri ale sale (2%) dintr-un total de 800,000 de zboruri din perioada noiembrie – martie, cu 97% dintre cererile de ramburs și rerutare completate, și îndeamnă clienții rămași să intre în contact în cel mai scurt timp.
Pentru anulările din sep/oct (anunțate pe 18 septembrie):
- Toți cei 315,000 de clienți au primit informații pe email
- Peste 313,000 de rerutări sau rambursări (99.4% dintre clienți) au fost procesate
- Restul de 2,000 de clienți rămași (0.6%) trebuie în continuare să intre în legătură cu Ryanair
Pentru schimbările din orarul de iarnă (anunțate pe 27 sep):
- Toți cei 400,000 de clienți au primit notificări pe email
- Peste 384,000 de rerutări sau rambursări de costuri (96% dintre clienți) au fost procesate
- Restul de 16,000 (4%) trebuie în continuare să contacteze Ryanair
Ca și alte companii aeriene, Ryanair a fost puternic afectată de o altă grevă nejustificată a controlorilor de trafic francezi, Marți, 10 octombrie. Dar, pe parcursul ultimelor 7 zile, punctualitatea primului val a rămas extrem de ridicată cu 95% din zboruri la timp (98%, excluzând Marți, 10 octombrie). Dintr-un total de 15,000 de zboruri operate săptămâna trecută, doar 8 zboruri (în plus la cele 344 de anulări din cauza grevei controlorilor de trafic francezi) au fost anulate, și toate acestea au rezultat dca urmare a condițiilor meteo adverse. (vezi mai jos).
PUNCTUALITATE & ANULĂRI
Oct | Primul val la timp | Anulări zilnice | ||
Lun | 9 | 97% | 0 | |
Mar | 10 | 82% | 344 (Greva controlorilor de trafic francezi) | |
Mie | 11 | 97% | 1 (Vreme) | |
Joi | 12 | 98% | 0 | |
Vin | 13 | 98% | 0 | |
Sâm | 14 | 98% | 4 (Vreme) | |
Dum | 15 | 97% | 3 (Vreme) | |
Medie | 95% (98% excl. Marți) | |||
Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:
“Am pocesat 96% de cereri de rambursări sau rerutări din partea clienților afectați de schimbările de planificare ale orarului de iarnă și invităm cei 16,000 de clienți rămași să ne contacteze în cel mai scurt timp posibil pentru a finaliza solicitările lor. Încă o dată ne cerem scuze din partea clienților afectați de aceste anulări și schimbări ale planificării de iarnă.
Dureroasele și profund regretabilele noastre scăderi din orarul de iarnă au restabilit punctualitatea, lider în industrie, cu 95% dintre zborurile din primul val decolând la timp săptămâna trecută (98%, excluzând zborurile de Marți, care au fost puternic afectate de greva nejustificată a controlorilor de trafic francezi), ceea ce înseamnă că, clienții pot acum fi încrezători în a-și rezerva zborurile noastre la tarife reduse pentru că nu mai există niciun pericol privind anulări viitoare asociate erorilor de planificare.”
După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.