Aveți în vedere o colaborare cu blogul ExTraViTa și aveți nevoie de mai multe informații pentru a decide dacă ați ajuns în locul potrivit?
Pe blog sunt realizate articole ample, cu multe fotografii, informații utile și fiecare colaborare este gândită astfel încât să ofere companiilor acoperirea și audiența dorită și cititorilor informații utile și articole plăcute, să le ofere valoare.
Media-Kitul ExTraViTa poate fi vizualizat aici.
Exemple de colaborări:
Hotel din străinătate: Aqualux Resort &SPA Lacul Grda Italia
Hotel din România: Boutique Royal Poiana Brasov + concurs
Statistici luna ianuarie 2018:
Vizitatori unici: 32 997 – înregistrați pe Trafic.ro (numai yraficul din România, la care se adaugă cel din străinătate, aproximativ 15% din vizitatorii ExTraViTa fiind români din UK, Canada, Italia etc).
Siteul ExTraViTa a fost listat în trafic.ro, la secțiunea turism și se poate urmări prin sigla trafic din subsolul paginilor.
Traficul total este disponibil conform statisticilor Google Analytics, prezente și ele în timp real pe site, în banda laterală.
Creșterea ExTraViTa, în ani, conform Aksimet, la momentul mutării de pe wordpress.com pe wordpress.org, ianuarie 2017:
În Media Kit sunt detaliate tipurile de colaborare pentru blog, audiența, exemple de colaborări și totodată politica blogului cu privire la orice este publicat, respectiv conținutul reflectă părerile mele despre lucrurile văzute sau utilizate, deoarece acest blog este despre o experiență personală.
Aici sunt postate articole rezultate în urma colaborărilor pentru promovarea unei destinații și concursuri: Campanii ExTraViTa
Acțiunea de care sunt foarte atașată este Kerala Blog Express: am câștigat un concurs internațional, am stat în total aproape o lună în God’s Own Country și am pus Kerala pe oferta agențiilor de turism din România. Indirect, desigur, prin cele 26 de articole scrise, prin nenumăratele postări din Social Media și distribuirile articolelor în grupurile de turism. M-am bucurat să văd că ulterior au apărut programe realizate în Kerala, în oferta unor mari agenții de la noi, care nu erau înainte, practic Kerala era semi-necunoscută, iar acum devine mainstream. Sunt deosebit de bucuroasă că am reușit acest lucru, pentru oamenii minunați întâlniți acolo.
Pe lângă Media Kit, ofer servicii de consultanță pentru realizarea traseelor de călătorie, prezență online și branding personal.
Am ales să public Media Kitul pentru transparență, inclusiv și mai ales față de cititori, iar dacă aveți întrebări, sugestii, propuneri, inclusiv altele care nu sunt detaliate în Media Kit (de exemplu public speacking la un eveniment, sau realizarea unei broșuri de călătorie – este în plan), adresa de corespondență este: extravita.experience @ gmail . com