Workshop ExTraViTa: Descoperă-ți povestea, învață să o spui și să îi fii fidel

Uncategorized

Povestea ta contează, spune-o așa cum trebuie! Povestea ta devine imaginea ta!

Worshopul „Descoperă-ți povestea, învață să o spui și să îi fii fidel” se adresează tuturor celor care doresc să învețe să își scoată la lumină, să își construiască și să își stăpânească brandul personal. Este cu deosebire util celor care doresc să activeze în mediul online, fie că sunt bloggeri, angajați în departamentul de online sau antreprenori.

Workshop ExTraViTa: Descoperă-ți povestea, învață să o spui și să îi fii fidel

Orice brand personal trebuie să pornească de la o înțelegere profundă a ta, a rolului tău, a ceea ce dorești să transmiți și să realizezi, indiferent că este vorba de cariera ta într-o companie, sau despre un blog, afacere sau un anumit proiect.

Workshopul ” Descoperă-ți povestea, învață să o spui și să îi fii fidel” este dezvoltat împreună cu un trainer cu o vastă experiență, care a adus expertiza necesară realizării acestui program, pe care îl vom susține împreună.

Fiecare dintre noi are o poveste pe care o scrie zi de zi. Povestea aceasta este cartea noastră de vizită și este prezentă, cu voia sau fără voia noastră, prin ceea ce facem, spunem, scriem, prin cum ne prezentăm, prin emoția pe care o transmitem conștient sau inconștient.
Ați fost surpinși de impactul pe care îl aveți asupra celorlalți? Sau ați avut impresia că vă evaluează în alt fel decât vă vedeți voi? Fiecare contează și oamenii te observă chiar și atunci când nu dau impresia, sau nu fac lucrul acesta ca pe o activitate conștientă, ci instinctiv. V-ați întrebat vreodată de ce unii oamenii au impact și sunt convingători? Acestia își construiesc un brand puternic pe care îl stăpânesc.

Obiectivele pe care ni le asumăm împreună cu voi:

Indentificarea atuurilor personale și comunicarea lor într-un mod eficient.
Conștientizarea modului în care ești perceput de ceilalți.
Înțelegerea impactului comunicării în construirea imaginii personale.

Vei învăța cum să îți creezi un brand personal în funcție de cum ești tu, de aptitudinile tale și de unde visezi să ajungi. Vei învăța să îți dezvolți brandul personal și să comunici unitar. Vei învăța că brandul tău personal îți va influența toată viața, felul cum trăiești, stilul de management – nu este numai ‘’pachetul’’ prin care te vinzi.

Totodată, vei primi instrumentele care te vor ajuta să te ghidezi în alegerea oportunităților și a asocierii de imagine: cum să îți dai seama dacă o anumită propunere este pentru tine sau nu, în trei pași rapizi, pentru a lua decizia cea mai bună.

Întâlnirile vor fi interactive, cu multe aplicații practice, pentru a pleca de la curs cu înțelegera clară a ceea ce înseamnă și ce nu brandingul personal, a ceea ce trebuie să faci și să nu faci, cum trebuie să comunici și unde.
Vei avea un plan de acțiune și chiar brandul personal definit și asimilat – aceia care sunt mai avansați și știu deja ce doresc să comunice, sau au definite viziunea, misiunea și valorile însă au nevoie să învețe cum trebuie să le aplice practic.

Modalitate de prezentare:

Pentru a crește impactul workhopului folosim metode interactive, care îmbină activități practice, exerciții de grup și individuale, materiale video, discuții aplicate.

Rezultate așteptate:

Conștientizarea propriei imagini în relația cu cei din jur.
Înțelegerea clară a ceea ce trebuie să transmiți pentru a construi un brand coerent și consecvent.
Dezvoltarea unei cariere și a unei bune reputații, atât in interiorul organizației cât și în afara acesteia, sau ca liber profesionist.
Conturarea unui plan de acțiune.

Modulul I

Branding Personal
Vom înțelege ce este și ce nu este brandul personal, de ce este important, cum te poate ajuta și când știi că ești pe drumul cel bun. Cum construiești brandul. Cum te scoți la suprafață.
Înțelege brandul personal: ce este și ce nu este brandul personal

  • Ce înseamnă un brand personal
  • Cum ți-l construiești
  • Imaginea din mintea ta versus imaginea din mintea celorlați.
  • Cum esti vazut de cei din jurul tau? Cu ce esti asociat?
  • Ce se spune despre tine? Cum te percepi tu?
  • De ce trebuie să fii tu.

Aplicații:
Care sunt atributele/atuurile/ punctele tale forte.
Înțelege care este valoarea pe care o aduci.

Modulul II

Înțelege ce înseamnă un brand personal dincolo de teorie, ce înseamnă să ți-l asumi cu adevărat.

  • Ce faci și ce nu faci, cum funcținează brandingul personal.
  • Asumarea unui branding personal: ce înseamnă.
  • Cum obținem credibilitatea într-un domeniu.
  • Cum transmiți: prin valorile pe care le promovezi, prin ce te asociezi și prin cum.
  • Despre Misiune Viziune Valori

Aplicații:
Cum te vezi la modul ideal?
Creezi o declarație de viziune, misiune și valoare.

Modulul III

Instrumente de marketing: cum îți promovezi brandul personal și unde

  • Identifici și cum să îți declini brandul în comunicarea de pe toate canalele.
  • Comunică cu impact și influență
  • Care sunt elementele comunicarii care contează în relația cu ceilalți?
  • Care sunt atuurile de comunicare pe care le ai? Cum să fii clar și memorabil în comunicare?
  • Comunicarea verbală și nonverbală
  • Cum comunici cu ceilalți, în funcție de brandul personal
  • Cum să ai consistență în brandul personal: ce să faci și ce să nu faci
  • Cum abordezi haterii
  • Tehnici de a le folosi în networking.
  • Oportunități de a crește vizibilitatea.
  • Q&A și aplicație practică.

Aplicații
Spune-ți povestea
Identifici oportunități pentru a-ți crește brandul personal

Modulul IV

Brandul tău personal este reputația, pe care ți-o formezi cu fiecare acțiune pe care o întreprinzi. Cum rezistăm tentațiilor și câștigurilor pe termen scurt pentru a fi consecvenți cu valorile noastre și a avea credibilitate.

  • Brandingul personal în business. Cum găsești colaborările potrivite.
  • Arta de a spune nu.
  • Consecințele unor alegeri nefericite.
  • Reputație.
  • Care sunt urmatorii pasii in promovarea ta?
  • Actiuni – Povestea merge mai departe!

Termeni de desfasurare:

Pentru un impact maxim, grupul va fi limitat la 12 participanți.
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a participa la acest workshop.
Înscrierile se vor realiza în ordinea în care se primesc solicitările și numai pe adresa de mail specificată sau pe formularul de mai jos. Nu este

Când: 27 si 28 mai 2017, la București

Program ambele zile: 10:00 – 16:00 cu o pauza de 45 de minute.

Înscrieri:

Plata nu este posibilă la fata locului. Înscrierile sunt valide numai după efectuarea și confirmarea plății, dupa cum urmează:

Până pe data de 20.05 – 320 de lei.

După data de 21.05 – 380 de lei.

Ce este inclus în preț

Participarea la cele 4 module.
Suportul de curs.
Coffe break in ambele zile.
Feedback pe grupul închis de Facebook creat pentru comunicare.

Reduceri: 10%

Se aplică pentru: studenți, foștii participanți la workshopurile ExTraViTa și 2 participanți de la aceeași companie/firmă/website.

Detalii despre curs și înscriere: extravita.experience @ gmail.com

După înscriere veți primi un mail cu toate detaliile necesare efectuării plății și alte informații necesare pentru workshop. Înscrierea este validă în momentul trimiterii confirmării plății către adresa de corespondență menționată mai sus, iar factura electronică va fi trimisă pe mail cu datele furnizate după confirmarea plății și dată înmânată și fizic la workshop.

Înscrie-te:

Mini BIO Mirela Șurghie

Mirela 1Profesionist în PR și comunicare cu o experiență de 10 ani în mediul corporate, ca Head of Media și 5 ani în mediul online, 3 dintre aceștia din interiorul unei corporații fiind răspunzătoare printre altele de prezența online și de proiectele de Social Media și 3 ca blogger profesionist.

Datorită dedicării și a folosirii conjuncturii în mod optim, a avut una dintre cele mai rapide ascensiuni în mediul corporate, 3 niveluri în 2 ani de zile, ajungând de la Specialist PR la Head of Media, nivel 3 de management, devenind consultant pe probleme de PR și Management de Criză pentru managementul companiei: nivel 1,2 și 3. 

Creditează cunoștințele de PR, comunicare, branding și a modului de lucru cu o companie mare pentru succesul blogului personal extravita.ro, devenit unul dintre cele mai influente din turismul românesc în mai puțin de 2 ani de activitate si unul dintre cele mai citite bloguri de calatorii, listat în Trafic.ro.

Pasiunea cea mare este însă legată de comunicare și de motivarea celor cu care lucrează să își descopere și să își atingă potențialul. Tocmai de aceea reușita celor din jur este unul dintre singurele lucruri care sunt luate la modul pesonal, fiind considerat un barometru al succesului individual. Nu există mandrie mai mare decât aceea ca cineva să vorbeasca în acest fel despre modul cum i-ai influențat, la un moment dat viața, i-ai dat acel imbold de care avea nevoie pentru a acționa.

Mai multe informații despre activitatea profesională pe profilul de Linked In.

4 thoughts on “Workshop ExTraViTa: Descoperă-ți povestea, învață să o spui și să îi fii fidel

  1. Ma bucur ca ai dat startul! Un workshop excelent pentru toti cei care vor sa reuseasca in lumea bloggerilor si nu numai 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *