Cadouri de decembrie: La sfarsit de an sunt cateva concursuri interesante mai ales pentru cei cărora le place să călătorească mult. Cadou, desigur, bilete de avion.
Ambele se desfășoară pe facebook, sau sunt anunțate acolo.
Concurs Blue Air
BlueAir: concurs pe Facebook, 1-14 decembrie a.c.
Mecanismul concursului este foarte simplu, trebuie scris pe pagina personală un post care să conțină numele destinației unde vreți să călătoriți și postarea să conțină hashtag-ul companiei: #BlueAir și sunteți înscriși în concurs automat.
Premiul: un bilet de avion BlueAir către destinația preferată.
Pe mine mă tentează Valencia cel mai mult și cel mai mult. Cred că datorită climei, îmi doresc să mă plimb într-un oraș luminos, cu o istorie bogată, măncare bună, etc…etc….
Concurs Air France
Călătorește în jurul lumii cu Air France: pentru adevărații globetrotteri, sau cine nu este are șansa să devină 🙂 1-31 decembrie a.c.
Consursul a fost anunțat unde altundeva decât pe facebook și Twitter în principal.
Mecanismul acestui concurs este mai complicat:
Accesați siteul concursului:
Vă înregistrați cu ajutorul contului de Facebook, Twitter sau cu adresa de mail
Și la joacă…… jocul poartă participanții pe mai multe continente (lipsește Australia) și este foarte plăcut că dă șansa unor plimbări pe străzile unor orașe fabuloase dar și în destinații mai sălbatice.
Urmați pașii de validare: minim câte o provocare rezolvată pe fiecare continent pentru a intra în concurs și completarea formularului de înscriere.
Marele premiu:
Un pachet format din câte 4 bilete de avion pentru 2 persoane în clasa economică, pentru destinațiile AirFrance alese. Valoarea estimată a premiului este de 8000 de euro. Câștigătorul și companionul trebuie să călătorească împreună și sunt câteva restricții privind perioada de rezervare a biletelor și perioadele de călătorie.
Rezervare: 5 ianuarie – 1 martie 2015, cu 15 zine înainte de zbor.
Călătorie: 19 ianuarie – 15 iunie 2015 și 15 august – 15 decembrie (ultima zi de întoarcere).
Desigur concursul Air France a atras o audiență numeroasă din toată lumea, dar este plăcut și ca joc, în afară de posibilitatea de a căștiga marele premiu.
Mult succes!
După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.