sâmbătă, martie 28, 2020

Starbucks va întra pe piața din Italia, primele cafenele în Milano și în Roma

Uncategorized
Până în 2018, Starbucks dorește să deschidă cafenele în Milano și Roma. Iar planurile pentru Italia sunt mai mari și includ deschiderea a 300 de cafenele până în 2023, dacă piața va răspunde bine. Compania americană cu sediul în Seattle operează în momentul de față 22.000 de cafenele în 70 de țări și deschide 500 pe an în China.
Italia este sinonimă cu cafeaua de bună calitate. Cu micul dejun format din croissante și expresso sau cappucino. Totodată, foarte mulți italieni preferă să se oprească la câte un bar și să bea un espresso în timp record dimineața dar și în orice moment al zilei. Espresso este nelipsit de la masa italienilor, la orice masă, chiar și când este luată seara târziu. Fără un espresso la final nu merge digestia.
O piață care iubește atât de mult cafeaua era deci tentantă pentru Starbucks și totodată un mare test. Vom vedea cum va evolua lanțul de cafenele în patria frumuseții, începând de anul viitor.

Ca și în alte locuri, Starbucks se va plia la obiceiurile locale, așa că în cafenele va fi și un bar pentru a servi cafeaua în picioare și totodată prețurile vor fi scăzute, pentru a fi competitive la nivel local. Totodată, se va dezvolta un brand de cafea special pentru piața italiană.

În timp ce unii călători deplâng mișcarea, alții se bucură pentru că vor avea cafeaua preferată și în vacanțele italiene. Ca peste tot și în orice, companiile doresc să se extindă și este normal, iar consumatorii aleg liber unde doresc să își cheltuiască banii.

Și chiar așa, acum câteva zile cumpăram pentru acasă cafea de la Starbucks. Cu tarte cu ciocolată albă și fragi de la Brioche Doree. Cu toate acestea, nu știu dacă în Italia voi renunța la micile cafenele pe care le iubesc atât de mult.

Sursa: Conde Nast Traveler

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *