Reclamatii amuzante turisti

TOP cele mai amuzante reclamații ale turiștilor

TOPURI

De prin lume adunate, cele mai amuzante nemulțumiri și reclamații ale turiștilor. Un ghid pe care îl cunosc ne-a povestit vara aceasta o întâmplare cu o turistă poloneză, care i s-a plâns: ”M-am săturat de All Inclussive, este mult prea obositor, anul viitor vreau demi pensiune”. Întrebând care este problema, i-a spus că mereu era atenționată să facă curățenie în cameră, așa că se executa. A interpretat eticheta ”Please clean the room” atârnată de ușă, pentru a fi pusă afară după preferințe cu îndemnul de a-și curăța singură camera. Dar online-ul este o sursă necontenită de reclamații care mai de care mai amuzante, așa că haideți să ne descrețim frunțile un pic.

Motive să ți se strice vacanța sunt multe. Am adunat 54 de plângeri și reclamații ale turiștilor, care mai de care mai amuzante.

Reclamații amuzante turiști: cerul este limita

2. Compania de croaziere Iglu Cruises a primit o plângere din partea unor turiști care cereau returnarea completă a banilor plătiți pe vacanță pe motiv că: ”De obicei ne întoarcem dintr-o croazieră cu cel puțăn 6 kilograme în plus. Ne-am întors din această croazieră fără nici măcar un kilogram în plus. Pur și simplu nu este suficient de bună”.

3. Un turist nemulțumit că a băut prea mult în vacanță s-a plâns: ”Apa avea un gust ciudat așa că a trebuit să beau cocktailuri toată săptămâna. Acum nu pot să îmi amintesc jumătate de vacanță”.

4. ”Am rezervat o excursie la un parc acvatic dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie și prosoape. Am presupus că vor fi incluse în preț”.

5.  ”Am fost la un restaurant Mexican în Roma și ospătarul era italian. Ne-ați asigurat că Italia este cel mai bun loc pentru o experiență culinară autentică”.

6. ”Am cumpărat ochelari de soare ”Ray-Ban” cu 5 euro de la un vânzător stradal, doar pentru a ne da seama ulterior că erau falși”.

7. ”Nu am putut să ne bucurăm de tur pentru că ghidul nostru era prea urât. Nu te poți aștepta să admiri o priveliște frumoasă când te uiți la o față ca asta”.

8. ”Am petrecut noaptea în camera de hotel și am avut o experiență cu un spirit prietenos. Această prezență s-a băgat în pat cu mine, o doamnă în vârstă, a fost drăguță și doar ce am mângâiat-o pe cap și am avut împreună un somn foarte odihnitor. Cred că o să cer o altă cameră data viitoare”.

Cameriste

9. ”Camerista care a făcut curățenie în camera noastră a aranjat prosoapele în formă de lebădă. Mie nu îmi plac lebedele”.

10. Un bărbat s-a plâns că nu a mai putut să facă sex după ce o cameristă a intrat peste el și iubita sa când făceau dragoste și a râs de ”mărimea sa” înainte să părăsească camera.

11. ”Nu era niciun semn care să îți spună că nu trebuie să te urci într-un balon cu aer cald dacă îți este frică de înălțimi”.

Competiția feminină

12. ”Localnicele erau prea frumoase; m-au făcut să mă simt prost în legătură cu mine”.

13. ”Nu ar trebui să se permită toplessul la plajă. Soțul meu a fost distras în permanență și el nu dorea decât să se relaxeze”.

Competiție masculină 

14. Un turist dintr-un ”lodge” aflat într-o rezervație africană de lux, aflată lângă un ochi de apă, s-a plâns că a văzut un elefant în stare vizibilă de excitare, iar vederea acestei bestii agresive i-a stricat luna de miere, pentru l-a făcut să se simtă ”necorespunzător”.

15. ”Soțul meu a fost gelos când am mers în Spania pentru că bărbații doreau să ne pupe pe obraji. Ar trebui să știe că lucrul acesta nu este politicos pentru că suntem căsătoriți”.

Disconfort

16. ”A trebuit să stăm la coadă afară să urcăm pe barcă și nu era aer condiționat”.

17. ”Este datoria voasrtă ca tur-operatori să ne avertizați despre oaspeții gălăgioși și needucați înainte să călătorim”.

18. ”Deși în boșură scria că bucătăria este complet echipată, nu era niciun aparat de feliat ouăle în sertare”.

19. ”Cred că ar trebui să fie explicat în broșură că magazinele de cartier nu vând biscuiți adevărați, precum cei cu cremă de ou sau nuci cu ghimbir”.

20. ”Străzile erau denivelate și cu hopuri așa că nu am putut să citim broșura locală în timpul călătoriei cu autocarul până la hotel. Din cauza asta, nu am aflat multe lucruri care ar fi putut să ne facă vacanța mai amuzantă”.

21. ”Vânzătorii din Puerto Vallarta sunt leneși și închid magazinele la prânz. Deseori aveam nevoie să cumpăr ceva în timpul siestei – asta ar trebui să fie interzisă”.

22. ”Animalele de la Zoo arătau foarte triste și asta i-a făcut pe copii noștri să plângă. Nu pot să le dreseze să zâmbească?”

Destinații dezamăgitoare

23. Un bărbat a trimis o reclamație la DisneyWorld, plângându-se că este ”prea turistic”.

24. ”Ați spus că orașul este lângă un vulcan, dar am mers și nu era lavă. Sunt destul de sigur că nu era decât un munte.”

25. ”În vacanța mea din Goa, India, am fost dezgustat să realizez că aproape în fiecare restaurant se servea curry. Nu îmi place mâncarea picantă.”

26. ”Am fost într-o vacanță în Spania și am avut o problemă cu șoferii de taxi pentru că erau toți spanioli”.

27. ”De ce nu vorbește toată lumea limba engleză? Am fost în Spania și nimeni nu înțelegea engleza. Nu ne vom întoarce niciodată acolo”.

28. ”A trebuit să ne scurtăm excursia în parcul Yellowstone pentru că am fost informați că nu bagă animalele în cuști pe parcursul nopții, pentru a fi protejați. Asta este periculos și total inacceptabil”.

29. ”Ghidul ne-a spus că motivul pentru care copacul uriaș era căzut jos a fost pentru că un vânt puternic a dărâmat cărarea suspendată [canopy]. Nu înțeleg de ce nu au dat jos cărarea suspendată înainte de furtună, pentru că noi doream să o vedem și a fost distrusă. Acesta era motivul pentru care am mers acolo”.

Vreme capricioasă

30. Un bărbat care a fost într-o croazieră în Alaska vara s-a plâns că nu a fost atât de cald pe cât se aștepta.

31. ”Călătoria mea cu avionul a fost o dezamăgire pentru că cerul era mult prea înnorat, obstrucționând vederea copiilor asupra mării și stricând jocul nostru de mini spionaj”.

La Hotel

32. O femeie a amenințat că va chema poliția, pretinzând că a fost încuiată în cameră de către personal. De fapt, interpretase semnul ”nu deranjați” din interiorul camerei ca un avertisment să nu o părăsească.

33. ”În broșură scria: nu există coafor în locul de cazare. Noi suntem coafori în pregătire, avem voie să stăm acolo?” – în engleză: no hairdressers at the accomodation adică nu este această facilitate în hotel. Însă după ce s-au cazat fără probleme, cei trei stiliști aflați în pregătire [training] au revenit, reclamând că ”Suntem coafori în training și credem că ei știau asta și ne-au făcut să așteptăm mai mult pentru băuturi”.

34. ”Logodnicul meu și cu mine am cerut paturi twin când am făcut rezervarea dar am primit o cameră cu un pat matrimonial. Acum vă facem responsabili pentru faptul că am rămas însărcinată. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi dat camera pe care am rezervat-o”.

Nu este ocean și nici plajă în Londra!

35. ”Hotelul nostru din Londra nu avea vedere la ocean”. Altul s-a plâns: ”Am mers în Londra și nu am putut găsi plaja”.

36. ”Covorul de baie era prea asemănător cu prosoapele de mână; le-am confundat în permanență”

37. O turistă s-a plâns că nu a putut suna la recepție formând 9, după ce a sunat în mod repetat, dar nu de pe telefonul aflat în cameră, ci de pe mobilul personal.

Cu nisip și mare

38. ”Plaja avea prea mult nisip. A trebuit să curățăm totul când ne-am întors în cameră”.

39. ”Nisipul nu era la fel ca cel din broșură. Broșura voastră arată un nisip foarte alb, dar area mai mult galben”.

40. ”Nimeni nu ne-a spus că vor fi pești în apă. Copii au fost speriați”.

41. ”M-am ars. Ar fi trebuit să ne spună că soarele este mai puternic în Mexic decât în Anglia. M-aș fi dat cu cremă de protecție dacă știam”.

42. ”Pe plajă erau prea mulți oameni grași. A fost grețos”.

43. ”Apa din Golful Mexic era prea sărată. Nimeni nu ne-a spus că va fi sare în apă. A fost grețos”.

Multă nedreptate în călătorii

44. ”Călătoria noastră cu avionul din Jamaica în Anglia a durat nouă ore. Iar americanii au ajuns în numai trei ore. Asta este nedrept”.

45. ”Am comparat mărimea studioului nostru cu o cameră cu cel am prietenilor care aveau unul cu trei camere și al nostru era semnificant mai mic”.

46. O altă turistă s-a plâns că a trebuit să plătească masa fiicei sale: ”La restaurant scrie că copii mănâncă gratis, dar tot a trebuit să plătesc masa pentru fiica mea de 19 ani”.

47. ”Când am fost în Spania, erau prea mulți spanioli acolo. Recepționierul vorbea spaniola, mâncarea era spaniolă. Nimeni nu ne-a spus că vor fi atât de mulți străini”.

Țânțari, apă, aer condiționat

48. ”Am fost mușcat de un țânțar. În broșură nu scria despre țânțari”.

49. ”Am fost într-o excursie cu o canoe și am fost foarte dezamăgiți că nimeni nu ne-a spus că nu va fi o toaletă la bord. A fost foarte inconfortabil”.

50. ”Compania care a organizat excursia nu mi-a spus că vom fi udați în timpul raftingului pe râu. Geanta mea de piele de 300 de dolari a fost distrusă”.

51. ”Nu o să ne mai întoarcem niciodată la acest hotel pentru că erau oameni fără adăpost peste tot prin oraș”.

Filozofie la Marele Zid Chinezesc

52. ”Deci pentru a-l face [Marele Zid al Chinei] au fost necesari 2000 de ani, mongolii nu au găsit o altă cale împrejur în tot timpul acesta? Când au realizat chinezii că este o totală pierdere de timp? De ce este așa de măreț? Vederile sunt frumoase, dar zidul este o pierdere de timp în afara faptului că traversându-l îl scoți de pe lista cu lucruri de făcut”.

Și lista poate continua la infinit:

53. ”Ne-ați spus că este un bar pe acoperiș, dar deasupra noastră era o altă cameră”.

54. ”În excursia noastră în India fiul nostru a fost foarte dezamăgit și vacanța noastră distrusă pentru că nu am putut lua doar un hamburgher în fiecare loc unde am fost. Cineva trebuia să ne spună la ce să ne așteptăm înainte să mergem și nu am mai fi mers deloc”.

Dar deocamdată mă opresc aici, însă voi reveni cu seria a II-a, probabil anul viitor.

Surse: Telegraph.co.uk, bonvoyage.uk, Island Trader Vacations reviews, Contul de Twitter @HolidayComplain, TripAdvisor.com, Thomas Cook,  the Association of British Travel Agents.

 

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

1 thought on “TOP cele mai amuzante reclamații ale turiștilor

  1. Mare ți-e grădina Doamne! Prin prisma job-ului meu, am parte tot timpul de astfel de “reclamații”! Dar știi, de viecare dată după ce mă întâlnesc cu situații ca acestea, stau și mă gândesc: oare oamenii ăștia chiar cred că sunt nedreptățiți? Chiar au impresia că au fost înșelați, că li s-a ascuns ceva, că nu au fost informați??? Știi ce cred eu de fapt? Că de fapt, mulți dintre acești reclamați o fac la mișto, că și ei înșiși cunosc realitatea, dar încearcă: daca merge, merge! De ce să nu încerce??? Pe restul îi pun la categoria incapabili. Iar pe aceștia îi înțeleg, zău!
    Cum să reclami că deasupra camerei tale e o altă cameră??? Că tu știai că e un bar acolo???? Wtf?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *