Pentru corectarea micilor erori (nume incorecte, data zborului sau oră), era o perioadă de grație de 24 de ore. Aceasta a fost extinsă la 48 de ore. Totodată, clienții care găsesc un zbor mai ieftin în interval de trei ore vor primi diferența plus 5 euro. Ce alte îmbunătățiri aduce Ryanair în 2019 și cum trebuie să procedezi pentru modificări gratuite în articol.
Ryanair a anunțat îmbunătățirile aduse în 2019
Ce mi-a atras în primul rând atenția a fost faptul că s-a mărit perioada de grație în care se pot face modificări la rezervare, în mod gratuit.
Pasagerii care și-au rezervat zborurile direct pe site-ul www.Ryanair.com au o perioada de grație de 48 de ore de la momentul rezervării pentru a corecta orice greșeală minoră ( ortografierea numelui, date/ rute/ orare diferite).
Pentru a schimba o rezervare în primele 48 de ore, în contul ”MyRyanair”:
1. Accesati-vă rezervarea cu numarul de rezervare și adresa de email folosită la momentul rezervarii zborului.
2. Selectati ‘Rezervările mele”
3. Daca vă corectați ortografierea numelui, aceasta va fi procesată în mod gratuit. Schimbările complete de nume însă supuse unor taxe. Pont: când primiți rezervrea pe email, verificați încă o dată, să nu fie greșeli, pot apărea la numele persoanelor cu care călătoriți.
4. Daca vă schimbați ruta, data zborului sau ora, se va face schimbul de zbor fără taxe, însă va trebui să plătiți diferența între prețul inițial și cel mai mic preț disponibil al noului zbor. În cazul în care noile prețuri ale biletelor vor fi mai mici decât cele plătite deja, nu va fi returnată diferența.
Taxele și tarifele se vor aplica în afara celor 48 de ore de la momentul creării rezervarii. Vedeți aici tabelul cu taxele aplicate de Ryanair.
Totodată, dacă veți găsi un preț mai mic pentru un anumit zbor, în trei ore de la rezervare, veți primi înapoi diferența plus 5 euro credit pentru zborurile viitoare.
Iar dacă zburați frecvent cu Ryanair, pentru o taxă de 199 de euro pe an puteți avea locuri gratuite (selectate preferențial), fast-track și îmbarcare prioritară (care acum presupune și un bagaj de 10 kilograme gratuit, adus la bord). Despre actuala politică Ryanair pentru bagaje de mână puteți citi aici:
Noua politică de bagaje de mână Ryanair explicată: de la 1 noiembrie, doar un bagaj mic gratuit
Toate îmbunătățirile Ryanair 2019 (comunicat de presă)
– Tarife mai mici – găsește un tarif mai mic în 3 ore, primește diferența de preț plus 5€ credit în MyRyanair.
– Punctualitate – target de 90% (excl. ATC) sau 5% reducere pentru următoarea lună la tarifele aeriene/
– Noua Aeronavă Max – noi interioare, mai mult spațiu pentru picioare, mai multe locuri, cea mai ecologică
aeronavă – aprilie.
– Carta Atenției pentru Clienți – reclamațiile EU261 vor fi procesate în 10 zile, asistență 24/7, conectare în
2 minute/
– Atenție pentru clienți – Perioadă de grație de 48 de ore pentru modificări gratuite la rezervări.
– Îmbunătățiri de mediu – contribuție pentru emisiile de carbon și fără plastic în 5 ani.
– Noi opțiuni – Tarif anual de 199€ pentru locuri gratuite, fast-track și îmbarcare prioritară pentru oaspeții
frecvenți.
– Îmbunătățiri digitale – opțiune nouă de căutare a tarifelor, tichete pentru evenimente sportive, ghiduri de
călătorie și acces mai rapid de pe mobil.
Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat:
“Suntem încântați să lansăm noile îmbunătățiri pentru clienți din 2019, timp în care continuăm să livrăm ‘Mai multe opțiuni, tarife mai mici și atenție pentru clienți’. Ryanair va transporta 152 milioane de clienți în acest an, care se vor bucura de ultimele îmbunătățiri, incluzând cel mai mic preț și promisiunea punctualității, Carta noastră pentru Atenția pentru Clienți, apartenența la Ryanair Choice, iar din această vară mai mulți se vor bucura de noua aeronavă Boeing MAX “Gamechanger” cu mai mult spațiu pentru picioare și interioare noi luminoase.
În timp ce continuăm să îmbunătățim atenția pentru clienți, un lucru care nu se va schimba sunt tarifele noastre reduse – și promitem că acestea nu vor fi bătute – iar clienții noștri se vor bucura de cea mai mare alegere de destinații, cu cele mai multe zboruri la timp și o experiență fantastică la bord, totul pentru că noi ne creștem flota, traficul și rutele.”
După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.