Statiunea Argassi Zakynthos plaja, soare, hoteluri

plaje din insula Zakynthos Argassi 1

Am ajuns în Argassi joi de dimineață pe un soare arzător și ne-am pus pe vizitat hoteluri. Am văzut pe rând Diana Palace 4*, Admiral Argassi 3, Commodore 3*, Captains 3* și Hotel Contessa. Ulterior ne-am plimbat prin stațiune, am luat masa și am plecat mai departe spre Vassilikos. Mi-a plăcut mult stațiunea, aș sta aici câteva zile – sau mai multe, detaliez mai jos de ce:

Stațiunea Argassi este situată pe coasta de est a insulei Zakynthos la 4 km de zapitala insulei Zante sau Zakynthos, 6 km de aeroport și este a treia stațiune ca mărime din Zante – după Laganas și Tsilivi.

Statiunea Argassi Zakynthos plajă, soare, hoteluri

Este un sat pescăresc fermecător de la malul mării și la poalele muntelui Skopos, care în ultimii ani s-a dezvoltat datorită turismului și multe zone sunt destul de comerciale. Argassi este un loc popular atât pentru familii cât și pentru tineri, fiind o stațiune frumoasă, cu multe flori, plină de culoare, cu sporturi de apă, baruri, cluburi de noapte, restaurante, baruri pe plajă și oameni prietenoși.

La plimbare prin Argassi

Hotelurile vizitate erau destul de aproape unul de celălalt așa că deoarece aveam în această zi programat să luăm masa de prânz la Hotel Captains de aici și cum aveam mai mult de o oră liberă am mers până la plajă, am intrat prin magazine, am luat pulsul stațiunii – pulsul de la ora vizitei noastre.

Ajunsă la plajă am făcut câteva poze, este o plajă cu nisip fin și pietre pe alocuri, o fâșie îngustă de 1 km, marea calmă, apa foarte curată, intrarea lină, potrivită și pentru copii.

M-am dus pe plajă până spre capătul ei, capătul dinspre orașul Zante, am văzut câteva peisaje superbe, bărci de pescuit tradiționale, mi-am făcut o impresie de cum arăta acest loc acum ceva timp. La întoarcere m-am oprit la cei cu sporturile acvatice și am întrebat mai multe detalii.

Pentru gupuri fac și discounturi de 15%, sunt foarte primitori, mi-au povestit despre insulă: domnul mai în vârstă se numește Dennis ca mulți alți locuitori ai insulei, botezat după protectorul Zante: Sfântul Dionisie (Și biserica cu moaștele Sfântului din Zante este numită și St. Dennis și sunt studiouri, taverne, magazine cu accest nume).

Acest lucru este comun în insule: în Corfu mulți locuitori se numesc Spyros după Sfântul Spiridon, în Kefalonia Gherasim, ș.a.m.d.

Plaja Argassi Zakynthos
Terasa in Argassi

Aldi (care se ocupă efectiv de sporturi, însoțește uneori turiștii și în general face fetele să suspinde după el, am văzut pe Facebook) mi-a adus un frape și mi-a spus că distracția mare este aici seara în clubul Avalon, îl reperasem deja nici nu aveam cum să nu îl văd, sare în ochi fiind o miniatură de castel medieval cu turnulețe și el lucrează acolo seara barman. Amândoi sunt foarte plăcuți și cu regret m-am întors la grup, nu că nu îmi plac fetele, îmi plac chiar foarte mult dar aș mai fi stat și acolo la palavre.

Plaja Argassi Zakynthos sporturi acvatice
Sporturi acvatice in Argassi
Plaja Argassi Zakynthos a
Plaja din Argassi Zakinthos
Plaja Argassi Zakynthos a 2
Nisip foarte fin pe plaja din Argassi
Cate o barca ratacita ici colo in Argassi
Plaja Argassi Zakynthos a 5

Argassi Zakynthos statiune
Argassi Zakynthos

Masa la Hotel Captains:

Foarte variată, totul curat, preparatele bune – depășesc cele trei stele din punct de vedere al calității. Multe hoteluri de 4 stele nu au aşa bufet şi dacă au varietate nu au şi la fel de gustos şi proaspăt.

Pe scurt am fost plăcut impresionate de acest hotel, care este în grup cu Admiral Argassi și Commodore și deși despre Grecia se spune că uneori 3* nu sunt 3*, acestea chiar sunt 3* plus spre 4 în tot ce am văzut, mai multe mai jos la descrierea hotelurilor vizitate.

Atuuri Argassi:

Este foarte aproape de orașul Zakynthos, capitala insulei, cred că se ajunge foarte ușor și pe jos – în funcție de cât de mult vă place acest lucru eu nu am probleme se merg kilometri întregi, chiar îmi place foarte tare.

Este într-o zonă foarte frumoasă a insulei, foarte aproape de peninsula Vassilikos cu plaje uimitoare la care se poate ajunge și cu mașina, sau cu transportul în comun la unele dintre ele. Este liniștită, prețuri mai mici la suveniruri, prosoape și cam la orice decât în Laganas sau Zante Town.

Mi s-a părut și confirmat și de alte persoane că este un loc călduros, familiar, oamenii sunt primitori, glumeți în multe locuri, Sunt multe supermarketuri și magazine, așa că dacă stați la studiorui, camping, etc și nu doriți să luați mereu masa în oraș vă puteți aproviziona cu tot ce trebuie la prețuri bune.

Argassi Zaktnthos

La cumparaturi in Aragssi

Activități în stațiunea Argassi

Sporturi acvatice: parasailing, banana, canapea, jet ski, paddling, sky acvatic, etc.

Plajă, lenevit la piscină, seară grecească, alte activități de divertisment la hoteluri Cluburi, baruri, taverne frumoase Pediciură, coafură, masaj – dacă vă doriți și aveți timp.

Bicilete de închiriat – drumul este destul de abrupt trebuie să fiți siguri că aveți o bicicletă bună și că puteți pedala la deal printre serpentine dacă doriți să vă aventurați în afara stațiunii, drumul este îngust și trec mașini, nu este pistă pentru biciclete, am mai văzut bicicliști pe drumuri între localități pe insulă dar parcă nu în zona asta.

Sporturi acvatice in Argassi
Preturi sporturi acvatice Argassi
Biciclete de inchiriat in Argassi
Mini Golf Argassi

Cazare în Argassi

Sunt hoteluri, studiouri și apartamente, posibilități de campare. Am vizitat cum aminteam 5 hoteluri, uitați cum se prezintă acestea:

Hotel Diana Palace 4* Argassi

Hotelul Diana Palace este destul de mare, cu 3 clădiri, în total 120 de camere, două piscine exterioare și una interioară, spa cu piscină, sală de fitness, jacuzzi, cameră pentru copii, piscină pentru copii și sistem All Inclussive.

Au și snack bar între orele de masă, cu burgheri Este multă verdeață în incintă, palmieri, doamna care ne-a primit foarte plăcută și tonică. Hotelul era plin, nu am văzut nicio cameră, cum ne-a spus doamna: rău pentru voi că nu puteți vedea, dar bine pentru noi.

Plaja este la aproximativ 150 de metri de la recepție și mult mai aproape de la ultima clădire, în jur de 50 de m. Animație în fiecare seară, Wifi, Aer Condiționat gratuit – în general după câte am observat în Grecia fiecare tur operator are negociate anumite condiții cu hotelul, multe oferte pe care le găsiți pe net nu includ aer condiționat, frigider, wifi în camere sau seif (acesta foarte foarte rar este inclus în orice ofertă).

Mi s-a părut ciudat mai ales când este vorba de All Inclussive, dar asta este Grecia și mai bine verificați în orice ofertă ce este inclus și cât este extra – aerul condiționat este și 5 euro/zi, sau mai mult de exemplu.

Deși de exemplu șezlongurile la piscină sunt gratuite pentru majoritatea hotelurilor pentru oaspeți, cele de la plajă nu mereu, chiar în cazul în care hotelul este chiar pe plajă și are și șezlonguri.

Piscina de la Hotel Diana Palace
Hotel Diana Palace Argassi

Hotelurile Admiral Argassi, Commodore și Captains – toate de 3*

Le voi prezenta împreună deoarece fac parte din același grup și oferă aeleași facilități, diferă camerele numai și piscinele, clădirile în sine.

Toate sunt foarte curate, mobilate frumos, au camere spațioase și piscine. Sunt situate la 350, 400 și 450-500 m de plajă, cel mai aproape fiind Admiral Argassi. La plajă oferă oaspeților șezlonguri gratuite – ceea ce nu am văzut la multe alte hoteluri și bar cu băuturi răcoritoare, nu alcool aici din motive de siguranță au spus ei.

Toți oaspeții hotelurilor au acces la orice facilitate de la oricare dintre cele 3, indiferent dacă este vorba de piscine, locuri de recreere sau activități. Se aplică și la ceea ce se poate servi la barurile de la piscină și cred că și la restaurantele.

În contractui Tui am înțeles că este inclus aer condiționat, wifi gratuit în zonele publice, frigider gratuit, seiful se plătește 10 euro/săptămână, 15 pentru 10 zile, 20 pentru 2 săptămâni. Sunt activități și animație în fiecare zi la unul dintre hoteluri iar seara diferite petreceri tematice numai la Admiral Argassi. În seara care urma vizitei noatre era programată seară grecească de exemplu. Uitați și cum arată hotelurile:

Hotel Admiral Argassi 3*

Studiouri și apartamente, mai jos apartamentele

Statiunea Argassi Zakynthos Hotel Admiral

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel commodore camere 1

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel commodore camere 2

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel commodore camere 3

Aici se vad si piscinele de la Captains, cele cu lemn pe jos – si Hotelul Captains desigur

Piscine Hotel Commodore Captains Argassi

Hotel Captains 3* Argassi

Camere duble – erau toate ocupate nu le-am putut vedea

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel captains 2

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel captains

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel captains 1

Hotel Contessa 3* Argassi

La 250 m de plajă, numai demi- pensiune, camere duble standard, câteva doar superior, hotelul, restaurantul foarte curate, la fel piscina, multe facilități se plătesc separat și sunt destul de scumpe, 15 euro/săptămână frigider, la fel pentru seif, etc, am făcut o poză la descrierea serviiciilor.

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel contessa2 camera

piscina hotel contessa argassi zakynthos

Statiunea Argassi Zakynthos plaja hotel contessa

Sper că v-ați făcut o idee despre stațiune și dacă vi se potrivește în funcție de așteptări. Am călătorit în Zakynthos cu agenția de turism TUI Travel Center, care oferă curse charter săptămânale pe perioada verii către multe insule din Grecia.

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

Liked it? Take a second to support Mirela Leoni on Patreon!

0 comentarii la „Statiunea Argassi Zakynthos plaja, soare, hoteluri”

1. Pingback: Mic ghid despre hotelurile din Zakynthos: specific și la ce trebuie să ne așteptăm | ExTraViTa

2. Pingback: 12 plaje din insula Zakynthos #viațaesteoplajă | ExTraViTa

3. Foarte utila postarea ta,multumesc !!! Eu si prietenul meu vom merge anul acesta in august tot prin intermediul unei agentii din tara si avem ceva emotii referitor la.sejur fiindca nu am.mai fost si suntem tare curiosi cum este statiunea!acum.cu ajutorul tau am reusit sa ne formam cat de cat o idee !!?

1. Multumesc, ma bucur cand primesc asemenea comentarii 🙂 Zakynthos este o insula minunata, sa mergeti la Navagio si la Grotele Albastre, caretta-caretta. Mi-ar fi placut sa stau mai mult si in Argassi 😀 Vacanta minunata va doresc!

4. Si noi plecam in Zakintos pe 1 august la zante blue beach cui Tui Travel sper să fie bine ,multumesc pt prezentarea insulei oricum toată lumea care a fost acolo spun numai lucruri frumoase.

1. Da, este foarte frumoasa insula si daca faceti excursiile optionale – la Navagio, neaparat sus si jos, la Blue Caves si Caretta-Caretta, cu siguranta nu o veti uita vreodata, este spectaculos