Team building la Gura Portiței

Delta Dunării Românești România

Cred că nici că există un loc mai frumos pentru un team building cu 100-150 de participanți. Are de toate: cadru natural superb, activități, fără distrageri din exterior plus că drumul cu vaporașul te proiectează deja departe de tot ce înseamnă agitație, termene limită și altele asociate muncii într-o corporație.

Am ajuns aici la un sfârșit de lună mai perfect. Cald dar nu sufocant, apa bună de făcut baie în mare, soare și marea bucurie de a ajunge și la Gura Portiței. A fost a treia oară în care am ajuns în acest loc magic care este Delta Dunării și ca de fiecare dată a fost o experiență unică, în alt fel.

Din București am venit cu autocarele până la Jurilovca și de aici unii cu vaporașele (care au făcut cam 4 ore până la Gura Portiței) iar alții cu șalupe rapide, eu am făcut parte din această categorie.

Jurilovca:

Ne-am cazat – am ocupat toate locurile de acolo și chiar am stat câte doi în camere noi fetele în vilele mici, iar mulți băieți au ajuns chiar în căsuțele de pe plajă, ce să-i faci, acestea au fost condițiile dar ce contează?

Foc de tabără, cină sub un cer plin de stele, discotecă, veselie.

A doua zi după mic dejun plimbare cu vaporașul, program de voie, masa de prânz și activități pe plajă știți de care, din cele obișnuite în team buildinguri, împărțiți în grupe, să construim, să luptăm, să adunăm puncte. A fost amuzant dar mai mult mi-a plăcut programul de voie.

Totul era atât de minunat acolo! Seara iar cină, discotecă, de dimineață plimbare pe canale și după prânz pe la ora 15:00 întâlnirea pentru plecare, uf….

MF3-1122

Despre Gura Portiței:

Cazare: când am fost noi destul de de bază să spunem, curat dar nimic extraordinar, era și început de sezon.
Masa: În cele două șederi în Deltă a fost mai mult decât extraordinară. Aici a fost extrem de modestă experiența culinară în raport cu ce mă așteptam, dar la fel, am fost un grup mare, am avut buget prestabilit, nu știu cât de definitorie este pentru locație, chiar m-ar interesa o părere mai recentă, pentru o actualizare la articol. Mai mult, mâncarea este cea obișnuită la orice birt, nu sunt multe specialități specifice Deltei.
Prețuri: foarte convenabile
Locația: divină: plaja, canalele, agrementul de la locație. Până la urmă se paote aranja ceva mai bun la capitoulul mâncare dar această plajă…. parcă ești la capătul lumii, aș mai merge aici, iar și iar, fără să stau pe gânduri…. dacă nu aș dori atât de tare să ajung și în Sulina, mi-am propus chiar vara viitoare.

Toți pentru unul, unul pentru toți

Aceasta a fost deviza sub care s-a desfășurat această întâlnire, am avut tricouri și broșe, dar eu și colega mea am fost uitate pe insulă. Bine, am avut și noi partea noastră de vină, de fapt cam toată vina dar este o amintire atât de amuzantă acum când mă uit în urmă. Din fericire pentru noi deși insula era pustie când am ieșit sin cameră patroana ne-a oferit șalupa ei (pentru care am plătit numai combustibilul) și am ajuns de fapt primele deși colegii plecaseră de vreo 2 ore. Șoferul nostru a și înconjurat vaporașele, ce mai, am fost vedete. Nu știu cum fac dar reușesc cumva să ies în evidență. Din fericire în general am avut noroc și boacănele nu s-au lăsat cu urmări, adică nu am pierdut autocarele spre București în rest…. este cancan cum se spune și amintiri prețioase.

Delta, marea, nuferii, clima blândă, lipovenii, plimbarea pe canale, liniștea din zonă, totul a fost perfect. Un team building este locul perfect unde legi prietenii cu colegii tai, prietenii desigur bazate pe afinități, descoperi oamenii dincolo de fața de la birou, descoperi că și cu cineva care îți poate inspira o mare rezervă poți lega o conversație palpitantă, schimba idei și descoperi interese comune.
Și ce cadru mai potrivit decât delta pentru o astfel de ieșire?