ryanair

Ryanair acuză fraude și face un apel la clienți să rezerve zborurile direct de pe siteul lor, pentru a evita fraudele făcute de OTA

Noutăți ryanair

Ryanair a trimis o comunicare prin care face un apel la clienți să rezerve întotdeauna zborurile direct de pe siteul lor sau de pe aplicația mobilă Ryanair, pentru a evita fraudele făcute de OTA – Online Travel Agents (Agenți de turism online).

Compania susține că are dovezi suplimentare ale practicilor anti-consumator practicate de către anumiți agenți de turism online („OTA”).

Compania susține că a fost notificată de clienți cu privire la o înșelătorie cu o reducere falsă, în care clienții cumpără zboruri Ryanair „reduse” printr-o înșelătorie OTA, care nu are nicio afiliere la Ryanair.

Această falsă OTA folosește detaliile de plată ale clientului pentru a-și asigura rezervarea zborului, înainte de a stoca detaliile de plată ale clientului pentru utilizare frauduloasă la o dată ulterioară.

Ryanair avertizează clienții să fie atenți la această înșelătorie și să rezerve doar zboruri Ryanair pe Ryanair.com / aplicația Ryanair – se poate descărca gratuit din Apple Store sau Google Play.

Clienții care au rezervat din greșeală printr-un OTA pot verifica acum dacă au fost supraîncărcați folosind instrumentul Ryanair Price Checker, lansat în aprilie.

Acest instrument de verificare a prețurilor a fost folosit de peste 50.000 de clienți până în prezent și le permite clienților să compare cât au plătit unui OTA față de ceea ce a primit Ryanair pentru rezervare. Modelul de afaceri OTA funcționează prin aplicarea de majorări la zboruri și produse de zbor, ceea ce înseamnă că se poate plăti cu până la 40% mai mult pentru aceleași oferte, decât dacă ar fi rezervat direct pe site-ul sau aplicația Ryanair.

Ryanair recomandă clienților să rezerve întotdeauna direct pe site-ul sau aplicația Ryanair. În plus față de supraîncărcarea clienților, OTA-urile pot, de asemenea, să blocheze Ryanair să nu primească detalii esențiale de contact și plată a clienților, oferind Ryanair adrese de e-mail false și carduri de credit virtuale pentru a finaliza rezervările.

La începutul acestui an, Ryanair a introdus „Verified Seal” pentru a proteja în continuare clienții. Sigiliul verificat este o garanție pentru clienți că fac rezervări direct cu Ryanair și este afișat ca o bifă de marcă numai pe site-ul și aplicația Ryanair.

Directorul de marketing al Ryanair, Dara Brady, a spus:
„Această ultimă înșelătorie OTA este încă un motiv pentru care pasagerii ar trebui să rezerve întotdeauna direct. Agenții de turism online ne vând zborurile, dar nu au acorduri comerciale cu noi pentru a face acest lucru, iar orice scanare a site-ului nostru web încalcă condițiile de utilizare ale www.ryanair.com.

Ca răspuns, am lansat Sigiliul verificat pe site-ul și aplicația Ryanair la începutul acestui an pentru a ajuta clienții să evite capcanele rezervării cu agenții de turism online, care deseori supraîncarcă, și pot oferi informații incorecte despre clienți care împiedică Ryanair să aibă relații directe cu pasagerii săi.

Acest lucru a fost lansat împreună cu instrumentul nostru de verificare a prețurilor, într-un efort de a scoate la iveală majorările inutile pe care agențiile de turism online le percep clienților. Peste 50.000 de clienți au folosit instrumentul și data viitoare acești clienți vor rezerva direct pentru a nu fi supraîncărcați.
Ryanair va continua să urmărească problemele asociate OTA-urilor pentru a proteja clienții de aceste practici ilegale și solicităm consumatorilor să fie atenți la ofertele false ale zborurilor cu Ryanair reduse și să rezerve întotdeauna direct pe site-ul / aplicația Ryanair.com pentru a accesa cele mai mici tarife și asistență directă pentru clienți. ”

Sursa: Comunicat de presă Ryanair.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *