Cartierul Chinezesc din Kuala Lumpur

Asia Kuala Lumpur Malaysia
HK KL 235
Petalling Street

Precum v-am spus deja, stau aproape uşă în uşă cu faimosul Cartier Chinezesc din Kuala Lumpur. Este un bazar autentic cu de toate, tot ce vrei şi ce nu vrei, am văzut mai multe Vuitoane aici decât în Mallul din Dubai. Toate amestecate cu gherete, restaurante, vânzători ambulanţi, fructe, totul pestriţ.

Precum şi în alte locuri, ziua ca ziua dar seara este cu adevărat o atmosferă nu aş spune magică dar efervescentă, plină de viaţă, mulţi turişti, la fel de mulţi chinezi, toţi laolaltă.

HK KL 241

HK KL 240

HK KL 460

Spre exemplu la restaurantul unde am fost ieri să mănânc mesele erau pline de stăini dar şi vreo două mese cu localnici, care erau la o tablă. Şi mâncau un platou combinat de fructe! Nu aş fi spus.

Petalling Street

Cea mai aglomerată, preţurile la haine şi restul nici mici nici mari, totul depinde foarte tare de talentul de negociator al fiecăruia. Sunt multe magazine cu bluze la 10 MYR, mai puţin, chiar şi magazine second hand, tarabe cu de toate. Ce mi-a plăcut aici este că agresivitatea vânzătorilor nu este mare, adică te invită să vezi, să alegi, dar nu stau pe capul tău.

O tarabă cu fructe, le ador

HK KL 457

Ce doriţi: o geantă sau nuci?

HK KL 465

Cipsuri de carne, erau peste tot şi în Hong Kong, sunt la mare căutare, cred că o să încerc şi eu!

HK KL 463

Restaurantul Chim Lian Kee

Primire: călduroasă adică eşti invitat insistent înăuntru, asta peste tot pe aici dar la acest restaurant am rezonat, poate şi datorită meniurilor nou tipărite, cu poze, totul bilingv, chineză-engleză, cu poze. Este o mare varietate de preparate, noodles cu diverse, multe supe, orez, diferite preparate pe bază de carne de pui, porc, chiar şi broaşte. Şi peşte şi homari, prawns şi ceva dulciuri.

Am luat ceai fierbinte, prefer decât cu gheaţă că nu ştiu dacă fierb apa, ce apă sau cuburi de gheaţă folosesc, etc. Dar nu îmi place cu zahăr şi obişnuită să se aducă separat zahărul uneori uit ssă cer să nu adauge nimic. Trecem peste.

Supa tradiţonală Pan Mee, varianta picantă, medie, a fost o surpriză. Pentru că porţia mică era în opinia mea medie iar cea medie….. uriaşă!. Oricum a fost excelentă, curată, avea paste, legume, ciuperci, peşte, pui. Excelentă mai spun o dată dar chiar a fost extrem de bună şi saţioasă.

Kuala Lumpur 307

Kuala Lumpur 309

Kuala Lumpur 319

Kuala Lumpur 322

Preţuri

Ceai: 2 MYR
Supă porţie medie: 14 MYR
Deci cu 4 euro o masă de seară mai mult decât suficientă, că nu m-aş mai fi putut atinge de nimic!

Restaurantul Chim Lian Kee este unul dintre cele mai renumite de pe aici şi îl recomand cu căldură, nu le-am încercat pe toate, ştiu, dar acesta m-a convins şi m-aş întoarce încă o dată şi încă o dată….

Dar pe de altă parte sunt atâtea de descoperit….

HK KL 459

7 thoughts on “Cartierul Chinezesc din Kuala Lumpur

1. ce fain!! Te invidiez. 😛 Eu doresc anul viitor sa ajung in Japonia sau Coreea de Sud. Pe acolo nu ai ajuns? Imi place blogul tau si sa urmaresc pe unde ai mai umblat.

1. Multumesc mult de tot. Mereu invatam si ne imbogatim in calatorii. Pe mine cel putin m-au schimbat si inca ma schimba, imi schimba gusturile, intelegerea. Si Coreea si Tokio as dori sa le vad dar nu cred ca acum pentru ca deja am fost in cateva mari metropole ai as dori sa mai explorez si viata simpla acum am ajuns intr-un mic oras, Melaka, incantator. Este atat de relaxant. Dar clar o sa mai ajuns in Asia sper eu cat de curand. Eu te sfatuiesc sa le vezi pe amandoua daca tot ajungi aici. Air Asia conecteaza cam tot ce se poate pe aici si este o companie aeriana excelenta ca si confort si orice altceva desi este low cost. Ne auzim!

2. Multumesc de informatii. Anul viitor imi doresc sa merg in partea aia. Oricum, te urmaresc in continuare si iti doresc un concediu cat mai relaxat si placut. Apropo, singura ai mers peste tot? Eu as merge cu cineva, dar daca chiar nu am cu cine, ma voi incumeta sa merg singura.(cu siguranta va fi o aventura :))

1. Da am mers singura si pe cont propriu peste tot. Fara ghizi fara tururi fara taxiuri decat in mod exceptional. Am vrut sa vad daca se poate si pana acum a mers :). La sfarsit voi posta informatii complete despre balbe, etc. Se poate dar nu este totul roz :). Daca ai timp este ok. Oricum pana pleci tinem legatura. In viata este important sa facem lucrurile la care visam daca este posibil. Daca avem companie bine daca nu trebuie sa le facem oricum. Niciodata nu stim ce surpriza ne asteapta trebuie sa avem incredere in instinctele noastre. S-ar putea in viitor sa organizez cateva excursii care sa adune mai multe experiente, in Asia dar imi doresc sa ajung si in Jamaica, in Tanzania etc 🙂 never know. Deocamdata sunt aici intr-un mic oras din Malaezia, Melaka si mi-as dori un net mai bun…..

3. Da, sigur ca vom tine legatura. Cine stie, poate vom ajunge odata sa calatorim impreuna undeva in lumea asta. Pana atunci calatoresc virtual impreuna cu tine si te citesc cu drag.