Pimalai rasarit

The pool business: prima zi în Krabi jurnal de calatorie

Krabi Thailanda

Salutări din Krabi! Sunt la a patra cafea pe ziua de azi, pe care o beau de plăcere (un latte machiato) după un mic dejun sănătos – serios, am mâncat destul de ușor, pentru că vreau să înot un pic mai târziu, din nou.

DA! M-am trezit azi la 6 dimineața și până acum (9:30) am înotat o oră, am făcut o grămadă de fotografii, am băut multe cafele și am și luat micul dejun!

Câte lucruri poți să faci când te trezești de dimineață!

Dar înainte a fost…..

Drumul până la Hotelul Pimalai; Ko Lanta, Krabi

Rămăsesem cu poveștile în Doha, de fapt în avionul QATAR Airways care ne-a dus din Doha (după o escală de 10 sau 12 ore) în Krabi. Am avut din nou surpriza plăcută să fim upgradați la business (jumătate din grup doar, pentru că atâtea locuri au fost, deși era un avion mare, care era plin și la economic).

Pe avion am văzut a doua oară un film ciudat (nu mă întrebați de ce) când soarele moare și o echipă este trimisă să îl resurciteze cu o bombă. Multe conflicte umane. Misiune reușită, toată echipa moare. Dar pozitiv, deoarece este vorba despre bucuria de a face ceva pentru umanitate. Despre a avea o misiune.

Mic dejun arăbesc
Kit-ul de frumusete QATAR Airways, Giorgio Armani <3

După film și mese am dormit cred că două ore și m-am mai uitat la o comedie. Mi-a plăcut mult zborul și personalul a fost efectiv de 5 stele. Jinhee, în special, însoțitoarea de bord chinezoaică care s-a ocupat de noi a fost extraordinară. O să încerc să scriu un review pentru că a fost mai mult decât doar plăcută și promptă pentru meseria ei.

Am ajuns în Krabi, ne-am schimbat bani, am luat un sim card cu internet, așa că am internet non stop, ura, baterie la telefon acum să am că nu prea mai rezistă!

După aeroport am mers cu un transfer două ore și jumătate până la feriboat, iar după încă aproape o oră până la hotelul Pimalai din insula Ko Lanta, Krabi.

Cezar Imperatorul, Mădălina Nan (TAT) și colega ei Emy

Bine am venit!

Mi-a lipsit această întâmpinare pe care o ai în Asia: oameni foarte foarte blânzi, zâmbitori, cu mișcări lente și rotunde: am primit ghirlande cu orhidee, băuturi răcoritoare și prosoape umede reci infuzate cu esență de orhidee. D I V I N.

Am fost conduși la camere, ni s-au adus bagajele și am fost invitați de managerul hotelului la o cină în restaurantul Rice & Spice, unul dintre restaurantele hotelului. Am avut o cină minunată, cu aperitive, supă picantă Tom Yum și multe sortimente diferite de pește, pui, o cină festivă, ce mai. Cu mult vin alb și desert! Am mâncat tot, efectiv nu m-am putut abține!

După cină am mers pe plajă, m-am plimbat un pic și am trecut pe lângă cluburile de pe plajă, relaxate, frumoase, între palmieri. Sunt mulți turiști, la un club era și Karaoke, la altele tineri mulți râdeau și povesteau, este o atmosferă și o energie pozitivă incredibilă aici. Într-o singură zi m-am relaxat total! Dar total!

Aaaa, pe plajă era și un cuplu de tineri români! M-am indepărtat să nu îi spionez când i-am auzit vorbind, dar azi, când am dat nas în nas în resort i-am salutat în română: au făcut niște ochi!

Am dormit foarte foarte puțin! m-am trezit la ora 2, am stat un pic, am reușit să adorm din nou, dar la 6:14 a sunat alarma! M-am trezit instant și ce este bine cu criogenarea aceasta din Asia (știți, obsesia lor pentru aerul condiționat) este că în secunda în care ieși din așternuturi și din plapuma călduroasă te-ai trezit!

Piscine infinity, plajă și bagaje!

După ce am mâncat niște fructe și am băut trei cafele pe terasa superbă, timp în care m-am bucurat efectiv de moment, mi-am luat echipamentul și am mers la piscina de pe deal, am înotat, am făcut fotografii, am filmat.

Camera mea!
Tot camera mea
Pe terasa cu fructul dragonului
Infinity pool!
Fereastra spre o lume minunata

M-am dezlipit foarte greu de această priveliște, m-am schimbat, am luat micul dejun, m-am schimbat din nou și la plajă! Am admirat liniștea plăcută a acestui colț de rai și a plajei private a hotelului, unde nu sunt vânzători ambulanți, nu sunt zgomote, totul este seren. Desigur am verificat și piscina mică tot infinity și pe cai, din nou!

Adică m-am întors în cameră, mi-am făcut bagajele și gata! Acum termin articolul acesta din recepția hotelului, cât timp îl așteptăm pe manager să ne facă un tur al resortului. Și gata! Plecăm spre un alt resort, unde vom sta trei nopți de această dată: Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, care are cea mai mare piscină din Thailanda, 7000 de mp dacă țin bine minte!

Pimalai: un resort verde
Broccoli, da?
A cincea cafea

O plaja cu nisip fin, fin de tot

Precum vă spuneam, într-o excursie de acest tip ești într-un carusel minunat, nu ai deloc timp de plictiseală. Și nici de somn J.

Cum ajungeți în Krabi?

Qatar Airways are constant oferte foarte bune și ajungeți în 15 ore din București în Krabi. Însă puteți urmări ofertele, asta dacă doriți să vă aranjați singuri excursia. A și puteți să vă întoarceți din Bangkok, Chiang Mai, Pattaya sau Phuket!

Citește și:

9 Motive grozave pentru o vacanta in Krabi Thailanda

Krabi dincolo de plaje: Jungle Safari, izvoare termale Templul Grota Tigrului

Excursie in Krabi cu barca long-tail in golful Phang Nga spre insula Yao Noi

Resortul Pimalai Koh Lanta Krabi: cel mai bun hotel din Thailanda?