It’s Singha time, la shopping în Ao Nang: a doua zi în Krabi

Jurnal de călătorie Jurnal de Vacanţă Krabi Thailanda Uncategorized

M-am afundat între pernele de pe patul de doi metri de care mă bucur singură (da, suntem cazați single) la Hotelul Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort. Cu televizorul deschis pe AXN și laptopul în brațe mă gândesc la ziua de ieri și parcă pare undeva atât de departe! Când ești în vacanță timpul trece repede și se dilată, se comprimă, ăți scapă printre degete. Dar când ai mult activități, în câteva zile parcă ai trăit luni întregi.

În articolul dspre prima zi în Krabi și fabuloasele piscine de la Pimalai, lăsasem povestea la plecarea din frumosul și serenul resort din insula Ko Lanta.

Articolul l-am postat chiar în microbuzul care ne-a asigurat transferul de la Pimalai la Sofitel, care a durat aproape patru ore: drum, feriboat, drum din nou.

Am făcut hot spot de la telefon: internetul de la DTAC merge brici și nu a costat decât 130 Baht – 15 lei, 5 zile, nelimitat. Am încărcat pozele, postat, sunt foarte foarte mulțumită! Baterie la telefon nu am cât aș dori.

Întâmpinare la Sofitel Krabi!

Și la Sofitel am fost întâmpinați călduros, cu ghirlande cu orhidee (multe), prosoape umede, sucuri, pliantele cu activități, informații, carnețele.

Și cu multe zâmbete, că doar suntem în Thailanda! Am fost cazați imediat, ni s-au dat parolele de Wifi și am mers într-un tur al resortului, timp în care ni s-au adus bagajele în camere și am primit o notă personalizată de bun venit și fondante de ciocolată. Bune de tot, le-am mâncat pe toate imediat ce am zis să încerc una!

Sejur in Krabi Thailanda la Hotelul Sofitel Krabi Phokeethra Golf si Spa: excelent pentru familii

Tur de hotel

Sofitel Resort Krabi 3

Sofitel Resort Krabi 1
Cea mai mare piscina de inotat din Thailanda: 7000 metri patrati

Camera mea de la Sofitel

Peste tot am stat în regim single așa că am putut să mă desfășor și am avut unde, camerele sunt uriașe!

Sofitel Resort Krabi 6
Bagajele așteptau cuminți în camere
Sofitel Resort Krabi 5
Am loc să mă desfășor!

Eram foarte obosită pentru că nu prea dormisem, așa că am dormit o oră și am ratat primul apus aici. La ora opt ne-am întâlnit cu toții la Recepția hotelului, pentru a merge în Ao Nang, un oraș foarte efervescent, plin de turiști și aflat la 20 și ceva de kilometri de resotul nostru.

Ao Nang:

Am ajuns acolo la 20:30 și am avut două ore și jumătate să explorăm orașul. Am luat-o la pas spre centru, pe strada împânzită de restaurante, baruri, cafenele și magazine de tot felul.

Erau multe magazine 7 eleven, câteva restaurante Mc Donalds și parcă am văzut și un KFC. Eu eram într-o misiune de a găsi o anume geantă, de o anume culoare și un dinozaur cu dedicație, așa că m-am tot uitat după ce doream, dar nu prea am găsit culoarea căutată. La un moment dat cum am intrat în magazine m-am pierdut de grup.

Ao Nang 1

Ao Nang 2

Prețuri mici în Ao Nang

Ao Nang preturiu 2
Mi-am cumparat si lotiune impotriva țânțarilor, deși nu prea sunt țânțari – însă chiar și dacă este unul singur acela mă va mușca pe mine și de la fața locului se achiziționează cele mai eficiente soluții

Am căutat, tot căutat, pe roz erau o grămadă de genți dar nimic cu portocaliu. Și niciun dinozaur! Aaaa și mi se cerea un preț uriaș.

Nu înțelegeam ce se întâmplă, când la un momen t dat, îmi admiră cineva ghirlanda de orhidee și m-am luminat instantaneu: strigam turist care stă la resort luxos tare de tot! Am scos ghirlanda și am continuat drumul.

La un moment dat am văzut o gheretă unde era o coadă mare de tot și unde se servea Pad Thai! Am făcut câțiva pași de acolo, dar m-am întors, nu am rezistat.

Pad Thai cu trei tipuri de noodles și creveți!

La gheretă se servea două feluri de Pad Thai: cu un fel de noodles, creveți sau pui la 80 de Baht (10 lei) și cu trei feluri de noodles, creveți sau pui, la 100 de Baht (12 lei). Ambele aveau și ou.

Am mâncat tot castronul și a fost absolut delicios, aș mai fi mâncat încă unul, dacă aș mai fi avut un pic de loc. Poate mâine, că atâta l-am lăudat că acum toate fetele doresc să îl încerce și pe acesta. Și mâine mergem iar în Ao Nang seara J.

Nu am stat liniștită jos (erau câteva scaune și mese) să mănânc Pad Thai-ul, ci am bântuit în continuare, în căutarea genții portocalii. Care se ascundea de mine și pace.

Ao Nang Pad Thai 1

Ao Nang Pad Thai

Ao Nang Pad Thai 2

Întâlnire de gradul 3

La un moment dat am primitmesaje de la fetele din grup, că se așezaseră la un restaurant, mi-au trimis adresa direct în hărți cu indicații și am găsit imediat locul. Acolo nu mai puteam mânca nimic, dar am luat o bere Singha (îmi place mai mult decât Chang) și cum am terminat-o am continuat căutarea genții.

Și în sfârșit am găsit un singur loc unde era un model pe verde și unul pe albastru. Am plecat de acolo, am mai căutat și la un moment dat m-am întosc și am luat geanta albastră, după ce am primit aprobare cu bucurie, aceasta fiind mai frumoasă decât varianta pe portocaliu și maro.

Și am găsit și un dinozaur care urlă, pe care l-am luat într-o goană nebună, la timp să prind transferul înapoi la hotel. A, luasem de la un Seven Eleven încă două beri Singha.

Ajunsă la hotel am petrecut câteva ore minunate în cameră, de fapt pe terasă: am lucrat un pic, am discutat pe messanger, m-am uitat la poze, am meditat.

Am mers mult pe pajiștea din fața camerei, cu picioarele goale, să absorb energia pământului și doar la 2:30 m-am resemnat să mă culc. Ador clima de aici, noaptea cu mii de stele, palmierii, umezeala specifică Asiei de Sud-Est.

Cred că mă repet, dar mi-au lipsit toate acestea atât de mult! Clima, natura, aerul, nu pot descrie cât de mult m-am încărcat pozitiv în aceste momente dragi, în care m-am concentrat 100% numai pe clipa prezentă.

Dimineața m-am trezit la 7, m-am echipat, făcut bagajele pentru o zi plină de activități, un tur de o zi și m-am grăbit să iau micul dejun. La ora 8 ne-am întâlnit cu ghidul la ora 8 în hol, ne-am îmbarcat și la drum! O zi plină care s-a lăsat cu o febră musculară serioasă, despre care voi vorbi în episodul viitor.

Cum ajungeți în Krabi?

Qatar Airways are constant oferte foarte bune și ajungeți în 15 ore din București în Krabi. Însă puteți urmări ofertele, asta dacă doriți să vă aranjați singuri excursia. A și puteți să vă întoarceți din Bangkok, Chiang Mai, Pattaya sau Phuket!