Etihad a anunțat câteva schimbări foarte interesante, care vor face experiența de zbor pe destinații îndepărtate mai plăcută la clasa economică. Pasagerii vor putea cumpăra pijamale Christian Lacroix și Kituri de îngrijire Christian Lacroix pe destinațiile Ultra-Long și cafea premium și șampanie în multe alte destinații.
Etihad a anunțat printr-un comuniat de presă că o selecție de produse vor putea fi cumpărate la clasa economică și unele atât la clasa economică cât și la business class.
Etihad va vinde kituri de îngrijire și pijamale First Class la clasa economică
Ce puteți achiziționa:
Cafea proaspăt prăjită, Coffee Planet: 4 $/ 15 AED paharul. Pentru toate sectoarele economice pentru zborurile spre Paris, Londra și Australia.
Șampanie Piper-Heidsieck Cuvee Brut NV (de care se servește și la Oscaruri și la Cannes). Prețul este de 8 $ / 30 AED paharul și se pot cumpăra pe toate zborurile lungi și ultra lungi (Ultra Long-Haul) în afară de cele spre SUA:
Pijamale Christian Lacroix din bumbac, sunt disponibile mai multe mărimi!
Pentru doamne și domni, prețul fiind de 35 de $/ 130 AED.
Kituri cosmetice First Class Christian Lacroix, cu diferite produse de îngrijire și produse cosmetice marca Omorovicza (cremă de față, cremă de mâini, șervețel de curățare și strugurel), prețul fiind de 22 $ / 80 AED.
Atât pijamalele cât și seturile vanity vor putea fi cumpărate în toate cabinele în rutele Ultra Long Haul (exceptând SUA).
În același timp, pasagerii business class nu vor mai primi nici pijamale nici kituri gratuite, singurii care le vor primi în continuare fiind pasagerii first class și oaspeții Residence.
Nu am zburat niciodată cu Etihad și desigur că abia aștept experiența, voi cumpăra cu siguranță kiturile! Sunt obsedată de tot ce este legat de aeroporturi și experiența de zbor și de călătorie, așa că evident nu aș rata un asemenea răsfăț. De fapt, îmi place borseta cel mai mult.

Sursa: comunicatul de presă Etihad și Telegraph.co.uk.

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.