Nu a văzut Parisul logo ca al Buzăului, realizat de un tânăr artist din Iași care a câștigat cel de-al doilea concurs cu acest logo, primul fiind cel în care logo-ul cu care s-a înscris în competiția lansată de Municipalitatea Buzău a devenit emblema orașului!
Buzău a câștigat aurul în Competiția ”Transform Awards” în categoria ”Cel mai bun loc sau brand național”, ediția 2021 desfășurată miercuri seara la Londra. Argintul a revenit orașului Paris, cu un logo realizat de compania Carre Noir.
Ladies and Gentelmen’s, let’s have a round of applause for Buzau City, Romania! S-a auzit în cadrul galei Premiilor Transform Europa, vedeți videoul mai jos într-o postare Facebook!
Best place or nation brand
Gold – Buzău City, Romania and WIRON (Adrian Mironescu)
Silver – City of Paris and Carré Noir
Gala sărbătorește puterea brandului și a rebrandingului pe continentul european de 12 ani. Transform Awards se desfășoară și în Asia,
Orașul Buzău a fost înscris în competiţie cu logo-ul „Buzău Oraş deschis”, realizat în anul 2018 de către Adrian Mironescu. Municipalitatea Buzău a fost inspirată să lanseze un concurs pentru realizarea logoului, câștigat de artistul grafic Adrian Mironescu din Iași, acesta obținând și premiul de 12.000 lei.
Alegerea buzoienilor a fost și pe placul juriului internațional, deoarece Buzău City Romania a căștigat aurul în competiția Transform Awards Europa 2021.
Primarul municipiului Buzău, Constantin Toma, nu a putut face deplasarea la Londra însă a urmărit Gala Transmisă în Direct alături de câțiva angajați ai Primăriei și de creatorul logo-ului.
”Dragi buzoieni,
Titlul de ,,Cel mai bun brand de oraș din Europa” a revenit azi noapte Buzăului, în cea mai importantă competiție de branduri din lume ,,Transform Awards”, ținută la Londra!
Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil!
Mulțumesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat „Buzău – oraș deschis”!
Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă pe care o facem împreună.
Hai să facem Buzăul Mare!
Hai BUZĂU, BUZĂU!” – a transmis Dl Primar pe Facebook, alături de o parte din transmisia de la Gală, postare pe care o puteți urmări pe Facebook aici.
Poate anul viitor vom vedea Buzăul și în competiția Destinația Anului? Le lansez o provocare 😀

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.