După faptă și răsplată la Grand Canale Palazzo di Zante, Vassilikos

Cred foarte tare în legea compensației și de curând am pățit-o iar. Am petrecut o noapte la Hotelul Palazzo di Zante din Vassilikos, Zakynthos, un ansamblu de 3 hoteluri de fapt, inițial trebuia să stăm la Royal dar am ajuns la Palazzo.
Nicio problemă, mai ales că în afară de camere, nu este diferență, oaspeții oricărui hotel se pot duce în oricare dintre cele 3 la masă, piscină, bar. Etc. Despre camere am înțeles că sunt mai bune la Royal, dar nimerisem și aici o cameră ok, mai puțin patul suprapus care nu prea se potrivea, strica zenul, dar ce m-a încântat a fost tocmai Grand Canale.

Hotelul Palazzo di Zante din Vassilikos, Zakynthos

Și Grand Canale

De ce l-am botezat așa: pentru că inspirația venețiană este evidentă peste tot: Palazzo, poduri și canal care înconjoară proprietatea, arată chiar bine, îmi place și mi-ar fi plăcut și mai mult cu alte culori, iar camera zugrăvită simplu în alb. Și să ai piscina chiar sub balcon, cum am avut aici este frumos.

Așa că auzind eu că vom schimba hotelul, am zis să nu pierd ocazia de a mă bucura în voie de loc. Zis și făcut: am încuiat camera, am ieșit pe balcon, l-am escaladat, am intrat în apă, am ieșit la bar, mi-am luat ceva, m-am bucurat de soare, de baie în apă, m-am întors iar la canal cu aparatul să fac poze, iar escaladând totul, traversând apa, ieșind după pod, am observat că sunt camere cu piscine proprii cu ocazia aceasta, dar nu, nu am intrat și acolo.

Am ajuns iar la mine și am făcut mai multe poze cu timer-ul activat la 10 secunde să am timp să traversez canalul și când m-am plictisit și de poze și de stat la soare în Grand Canale am intrat iar în cameră, duș, bagajul era făcut, doar ce m-am schimbat și am aranjat totul să fiu gata de plecare.

Piscinele private
Restaurantul de la Palazzo este mai jos de piscine
Barul de la piscina Palazzo di Zante
Serenade la balcon

Costumul de baie: îl înfășurasem într-un prosop pentru a se usca un pic și acolo a rămas. Mi-am dat seama abia când am ajuns în orașul Zakynthos, unde am mai stat 3 nopți. Tardiv. Uitasem să spun că nu este voie să faci baie în piscina canal, dar nu scria asta nicăieri, doar o mică pancardă jos la un balcon, nu prea inteligibilă și pe care am remarcat-o aproape de sfârșitul periplului meu. Era undeva jos.

Semnul cu scaldatul interzis apare în multe din pozele de mai sus, dar cum au zugrăvit cu alb peste el este greu de identificat, mai ales că este undeva jos.

Așa că am primit amenda de scăldat interzis, acel costum de baie, bine că mai aveam unul la mine, că nu aveam timp să cumpăr altul de dimineață înainte de a merge la plaja Navagio, sau nu unul drăguț, cred că găseam ceva la magazinele cu suveniruri și diverse alte articole care mai erau deschise în Zante seara, ceva scump și urât probabil, că uneori așa este pe ultima sută de metri.

Nu m-am supărat niciun pic de pierderea costumului, deși îmi plăcea: frecvent mai avem și pierderi și prefer să pierd sau să stric lucruri materiale decât altceva și să spun drept am fost rea și m-am simțit bine, adică chiar și dacă știam de la început că rămân fără costum tot aș fi făcut baie. Mai ales că nu am deranjat pe nimeni și deși nu m-am ascuns și era personal prin zonă nu mi-a zis nimeni nimic și am văzut și alt turist în cealaltă parte tot în canal, era apa mai mică acolo. Dar dacă nu am știut?

Privind în urmă, mi se pare că ar trebui să ai voie să faci baie acolo, dacă tot este piscină și în complex oamenii umblă în costum de baie, că totul este în zona de piscine și șezlonguri, nu cu vedere la restaurant, unde oricum tot nu era cerută ținută și fiecare mergea cum apuca.

Palazzo di Zante Zakynthos6

Camera mea de la Palazzo di Zante, Vassilikos:

M-a mai amuzat la hotel zona de lobby, un interior destul de pretențios pentru ce era afară, deși nu de prost gust, dar având în vedere că este vorba de un All Inclussive cu animatori, gălăgie, fără ținută, etc și clădiri roz, este un pic cam ieșit din peisaj, cred.

Una peste alta apa era bună de scăldat, soarele sus pe cer, calm și ce îmi place la locurile de acest fel este relaxarea dată de faptul că nu trebuie să supraveghez non stop bagajele, de fapt nici nu ai nevoie de bagaj, că ești aproape de cameră și poți să te bucuri de o relaxare cu un cocktail de la bar după o zi plină de colindat pe insulă (nu aș putea să stau numai la hotel, oricât de frumos ar fi, am văzut câteva excelente în Zakynthos, poate doar dacă am treabă).

Am călătorit în Zakynthos cu agenția de turismTUI TravelCenter, care oferă curse charter săptămânale pe perioada verii către multe insule din Grecia. Mai multe informații, detalii și oferte speciale către Zakynthos găsiți pe websiteul TUI, menționat mai sus.

Dar tot prefer plaja oricărei piscine

Plaja de la Palazzo di Zante, Zante Royal, Imperial

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

Liked it? Take a second to support Mirela Leoni on Patreon!

0 comentarii la „După faptă și răsplată la Grand Canale Palazzo di Zante, Vassilikos”

1. Pingback: Vassilikos, Zakynthos: Sea View Village 4*, The Bay Hotel & Suites 5*, Belvedere Gerakas Luxury suites 4*, Zante Royal 4* | ExTraViTa