Este o zi atât de frumoasă azi în București încât mai că îmi pare rău că plec! Ei, nu rău de tot, nu mă plâng, dar nu am sentimentul acela că scap de frig! Însă am sentimentul că abia aștept să văd Krabi!

Din nou în Thailanda după… păi după doi ani care au trecut atât de repede! Thailanda o asociam cu acea călătorie pe care o faci când închei o etapă. Eu încheiasem o etapă de 8 ani de lucru într-o companie și am călătorit singură două luni în Asia, îneinte de a începe o nouă viață, ca liber profesionist. Bangkok de fapt a intrat în cărți ca un bonus, deoarece de acolo am găsit un zbor bun spre casă, dar am regretat amarnic că nu mi-am făcut altfel planurile. Și că nu am stat mai mult și mai ales că nu am văzut Krabi, mai ales că mulți cititori m-au îndemnat: mergi și acolo, mergi și acolo, dar nu am mai avut cum!

Și am chemat Krabi la mine, sau m-a chemat Krabi, ideea este că mâine zbor spre plaje mirifice și deja nu mai am răbdare. Nici nu am vrut să mă gândesc prea mult, pentru a evita să stau ca pe ace.

Voi zbura cu QATAR Airways, într-un Media Fam Trip organizat de QATAR cu sprijinul TAT – Turism Authority of Thailandapentru România și Bulgaria.

Ce mă entuziasmează la fel de mult precum Krabi? Escalele din Doha! La dus o să ne plimbăm un pic prin oraș, iar la întoarcere, o să stăm în superbul hotel din aeroport!Știți că sunt fascinată de aeroporturi, dar până acum nu am mai dormit în niciun hotel dintr-un aeroport, astfel încât este o experiență cu totul nouă și aș fi zburat până acolo numai pentru a sta în acel hotel, sunt foarte foarte curioasa! Am vazut că este și sală de fitness și piscină, ce mai, abia aștept să ne cazăm, mai ales că vom avea suficient timp să explorăm zona.

Aeroportul din Doha îl cunosc, am mai zburat cu QATAR în Kerala și am avut escale în Doha: 2 ore la dus, 6 la întoarcere, așa că o să folosesc majoritatea timpului pentru SPA. Mai ales că după însorita și călduroasa Thailanda, voi zbura a doua zi după ce ajungem în București spre Berlin, la cel mai mare Târg de Turism din lume, ITB Berlin, unde am acreditare și multe întâlniri cu diferite organizații și companii. Dar la Berlin este frig! Mult mai frig decât la noi, așa că puțină acomodare de la +34 la 7, 8, maxim 10 și întunecat nu strică!

Așa că de mâine vă invit să călătoriți alături de noi, voi posta des, ca de fiecare dată când călătoresc pe undeva și îmi vine să tansmit tot ce văd, pe pagina de Facebook ExTravita  și pe Instagram .

Totodată, articolele din această perioadă vor fi mai mult despre impresiile din fiecare zi, cărți poștale de pe unde ajung, la cald și sper să reușesc să scriu cât mai des și mai ales să am internet să pot posta. Însă Cezar Imperator deja ne-a dat mai multe ponturi despre călătoria în Thailanda și printre altele și prețurile la cartele cu net, așa că o să optez pentru cea mai mare, intenționez să o iau chiar în aeroport. Semnal să avem!

O primăvară minunată și să fie verde!

bangkok extravita 1

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

Un comentariu la „Mâine zbor spre Krabi, Thailanda: am chemat soarele și a venit #QATARAirways #TAT”

1. Vacanta minunata sa ai Mirela! Astept cu nerabdare sa-ti citesc articolele desre aceasta destinatie. N-am ajuns in Krabi din pacate, desi mi-as fi dorit foarte mult. Cine stie, poate calatoria ta ma va inspira.