Lista de obiective pentru 2018 și în 2017 mi-am atins targetul de hoinăreală

Dezvoltare Uncategorized

Hei, nu știu de ce, dar pentru mine 2018 este 2017 bis. Pentru că 2017 a fost mult prea scurt, a trecut mult pra repede, m-am învârtit de trei ori și gata! Sunt deci în faza de negare încă, sper să îmi treacă și să fac repede repejor planul pentru 2018. De obicei era gata până acum, însă nu, refuz să cred că 2017 aproape s-a dus! Dar cum trebuie, am făcut bilanțul și planul pentru anul nou în timp ce am scris articolul:

Călătorii: mi-am realizat targetul

Vă spun un secret: în privința călătoriilor, am câteva repere în fiecare an, de fapt adăugate de la an la an, rând pe rând:

• Să călătoresc în câteva locuri din țară
  • Să merg o dată în Italia
  • Să merg o dată în Grecia
  • Să merg o dată pe alt continent
  • Să văd un nou oraș mare din Europa (cel puțin)
  • Să stau șase luni plecată în călătorii, restul acasă – tema pentru 2017, realizată.

Toate cele de mai sus au fost îndeplinite în 2017. Am călătorit atât în țară (Covasna, Brașov, Poiana Brașov) cât și în Italia (Lacul Garda, Brescia – locuri noi), în Krabi, Thailanda – alt loc aceeași Thailandă minunată, în Austria, Qatar și Albania – trei țări noi, în Berlin (oraș nou) și în multe, multe locuri din Grecia. În total, am fost plecată în călătorii fix șase luni, restul timpului am stat între Eforie Nord și București, mai mult în Eforie Nord.

Blog: crescut cu 25%

Blogul ExTraViTa a crescut ca trafic, pe același traseu ca până acum, mă refer la sezonalitate: din ianuarie crește ușor, ușor, din aprilie mult, iunie, iulie, august traficul explodează, iar din septembrie începe să scadă, cu noiembrie și decembrie cele mai slabe luni. Cam cum am călătorit și eu de altfel. Fiecare lună raportată la luna din anul trecut (creștere like for like adică) a avut o creștere de 25 % minim, deci totul merge excelent aici.

Luna cu cel mai mare trafic: august, 35 000 vizitatori unici. După istoric, o să ajung să am atâția vizitatori în cea mai slabă lună peste maxim doi ani, în momentul de față luna cu cel mai mic trafic având 25 000 vizitatori unici/lună. Ceea ce este excelent pentru un domeniu atât de nișat precum cel al călătoriilor. Blogurile cu audiența de travel au alt specific și dinamică decât cele generaliste, de exemplu. Nu este deloc rău pentru un one men show, eu fac și programarea la blog, poze, editare text tot. Și la blogul în limba engleză. Aș vrea ca în curând să pot externaliza anumite lucruri.

Totul s-a datorat articolelor scrise și muncii la SEO

Am mutat blogul de pe wordpress.com pe wordpress.org ceea ce a fost un mare pas pentru mine. Încă mai am de lucrat la 70% dintre articole, la partea de SEO și cred că lunile viitoare voi prioritiza lucrul acesta. Dar chiar și fără, lucrurile merg bine. Sunt înscrisă acum în Trafic.ro, care înregistrează traficul din România, majoritar pe ExTraViTa, pentru că nu am nimic de ascuns, la mine este totul pe față. Mai am vizitatori din UK, Canada, Italia, români stabiliți acolo, desigur.

Proiecte noi

Anul acesta am demarat câteva proiecte frumoase și colaborări, câteva direct în străinătate pentru că așa s-au concretizat. Nu poți controla totul și ce nu este într-o parte se materializează în alta. Pentru 2018… depinde de oamenii la care voi ajunge: pentru unii conteză calitatea produsului și ce anume faci pentru alții alte lucruri. În general, când a fost vorba despre indicatori obiectivi, am reușit.

Este greu până ce găsești rețeta care funcționează pentru tine, deoarece consumi multă energie și muncă pe diferite planuri, uneori urmând piste care nu duc nicăieri. Dar după ce știi ce funcționează la tine, restul este floare la ureche, pentru că nu mai bâjbâi. Și știi să îți dozezi bine eforturile. Dacă de exemplu acum un an, doi, trimiteam 30-40 de propuneri și din ele ieșea una, acum din trei una este câștigătoare. De la prima vedere văd dacă este sau nu potențial și dacă ceva merită sau nu să investesc timp. De aceea am avut mai mult timp să fac sport, să meditez, să mă plimb și să citesc.

Câteva lucruri noi și repere în 2017 (în afară de destinațiile noi)

Am mers la ITB Berlin – cel mai mare târg de turism din lume. Am participat și la câteva întâlniri cu diferite companii din străinătate și ulterior am avut câteva colaborări frumoase.

Am rămas prima oară în pom – adică în Berlin, cu greva lucrătorilor din aeroport

Am ajuns în Berlin aproape direct din Thailanda, așa că nu verificasem situația și m-a luat pe nepregătite greva și nu aveam nici asigurare. Din acest motiv am stat încă două zile acolo, nu am primit nicio despăgubire și nimic în afară de un alt bilet de avion gratuit, rerutare. Dar nu îmi pare rău. Având în vedere că plătisem 24 de euro pe bilete dus/întors și că m-am mai plimbat două zile în Berlin, neavând nicio presiune de a fi în țară pentru ceva anume, m-am consierat câștigată. Adică dacă luam un bilet întreg la o companie de linie cheltuiam mai mult decât am cheltuit în cele două zile suplimentar, incusiv cu câteva cumpărături de la reduceri pentru a-mi ridica moralul. Deci am ieșit în câștig deși am cheltuit mai mult decât anticipasem.

Am zburat prima oară cu business class în afara țării

Anul acesta am mers în Thailanda la invitația Qatar Airways și TAT România și am avut upgrade, așa că am călătorit Business Class și a fost extraordinar, normal. Din fericire mă adaptez ușor oricărei situații și am călătorit cu aceeași plăcere și la clasa economică ulterior. Și chiar pe distanțe mari cu autocarul. Important este să te miști, dacă mai este și răsfățul maxim, să fie primit.

Am avut piscina din aeroportul Hamad International numai pentru mine

Acesta a fost cel mai tare moment al meu într-un aeroport. Când am petrecut o noapte în Hotelul din Aeroport (și aceasta o premieră) m-am trezit dis de dimineață și am înotat o oră singură în piscina din mijlocul aeroportului. Este o senzație unică să vezi tot ce se întâmplă în acel furnicar și pe tine să nu te vadă nimeni, mai ales când iubești aeroporturile așa cum le iubesc eu!

Hotelul din Aeroportul Hamad International Doha 1
Piscina din Aeroportul Doha

Am stat la unul dintre cele mai frumoase resorturi din lume, după multe voci cel mai frumos din Thailanda

Pimalai! Un vis frumos frumos de tot, ireal de frumos. Un resort cu doar 120 de camere pe 6 hectare de verdeață, plajă particulară cu nisipi fin de tot, piscine infinity ireale.

Resortul Pimalai Koh Lanta Krabi 12

M-am întâlnit cu o cititoare în Ao Nang și am făcut-o lată (eu)

Când am fost în Ao Nang, mi-a scris Crina, una dintre cele mai plăcute persoane pe care le-am cunoscut în viața mea. Și mă pricep la oameni. A fost o mare bucurie să o întâlnesc la capătul lumii să schimbăm impresii. Sunt foarte fericită că mi-a scris. Și aș vrea să repet experiența. Așa că dacă ne mai nimerim pe undeva în aclași timp, mi-ar plăcea să ne vedem la o cafea, o bere, două, cinci.

Dar vă avertizez că sunt nevorbită și că scriu cât scriu dar de vorbit… Nu știu de ce nu am făcut vlog în loc de blog! Însă sar repde de la una la alta într-un amalgam de nedescris, trebuie să mă cenzurez să stau într-o dungă, că altfel devin obositoare. Chiar și pentru mine, deși știu, știu că nu se vede.

Chiar mă pricep la copii

Am primit confirmarea că mă pricep la interacțiunea cu copiii. Nu intru în detalii dar copiii de toate vârstele și naționalitățile mă iubesc. Și eu pe ei, efectiv anul acesta am interacționat cu mulți copii și m-am bucurat foarte mult când i-am avut în preajmă. Îi înțeleg și le înțeleg nevoile și bucuriile și supărările și universul lor este fantastic. Îți dau atâta energie pozitivă câtă nu poți cuprinde.

Sunt super șoferiță

Conduc bine de tot – da, știam asta, pentru că am condus sute de mii de kilometri prin toată țara și în afara ei. Dar de când am renunțat la coporate am renunțat și la mașină. Iar vara aceasta am avut emoții când m-am suit la volan, dar nu am spus nimănui. M-am suit la volan și gata. #ridindirty din nou pe drum și nu oriunde, ci prin insulele din Grecia, unde traficul este cum este. Nu am făcut absolut niciun accident timp de câteva luni și am realizat de fapt cât de mult mi-a lipsit să conduc. Mi-ar plăcea să fac o expediție pe drum acum, visam chiar să particip la raliuri, ce mai, gata, Dakar scrie pe mine. Am un optimism uriaș și mereu mi se pare că pot să fac orice. Nu prea văd realitatea și cumva, asta a funcționat în avantajul meu, deși nu mi-a ieșit orice. Punct și de la capăt, important este să fii în energia aceea constructivă, să visezi, să faci. Până ce ajungi la ce este pentru tine.

Am avut o campanie de destinție personalizată

Anul acesta am reușit și performanța să am o campanie de destinație realizată pentru mine. Foarte important este că am făcut lucrul acesta efectiv pentru calitatea a ceea ce fac, fără să cunosc pe nimeni, pe niciun factor de decizie, fără recomandări etc. Cu cineva din exterior. A fost propunerea mea, s-a aprobat și gata. A fost o reală plăcere să discut cu Katrin, de la oficiul de turism din Vorarlberg care a creat o săptămână magică pentru mine și o prietenă. Activitățile au fost în funcție de ce experiențe am dorit să am, așa că am mers și la fabrici de cosmetice și în drumeții și în croaziere.

Și mi-am dat seama că pot să realizez foarte farte multe alte lucruri care pot părea intangibile. Pentru că una este să faci ceva cu angajații din România ai unei companii (nu tot timpul, dar de multe ori pentru asta contează networkingul și pe cine cunoști, mai mult decât calitatea a ceea ce faci și a ceea ce produci, nimic nou sub soare) și alta direct cu cei din străinătate, unde contează numai valoarea ta reală. Voi continua să am abordarea acasta, dacă se va dovedi mai fezabilă, însă constant voi încerca să colaborez și pe plan local, dacă voi avea loc, desigur. Și din când în când întâlnesc oameni extraordinari și la noi. Tot ce am scris despre Vorarlberg este aici.

parcul rezervatie a biosferei Grosses Walsertal Vorarlberg vizitam 9
Bine te-am găsit, Vorarlberg!

Am stat din mai până în octombrie în Grecia. A fost minunat

Da, anul acesta am realizat un alt vis, să stau o vară pe o insulă grecească. Nu a fost totul legat de blog, vara aceasta a fost despre a învăța să trăiesc altfel. Și mi-am reamintit de ce am ales de fapt să fac ceea ce fac. Am învățat multe, m-am distrat mult, mi-am făcut prieteni extraordinari. Și lunile au trecut atât de repede! Nu știu unde o să mă găsească vara viitoare, o vară doresc și pe Coasta de Azur. Dar și în atâtea alte colțuri din lume, este prea scurtă viața pentru câte aș vrea să fac! Le-am luat cam încet, cred că trebuie să măresc viteza. Oricum, am făcut atâtea lucruri că nu mi-ar părea rău indiferent când ar fi momentul să plec, deja iau fiecare zi ca pe un dar imens.

Mi-am schimbat coafura

Mi-am schimbat culoarea la păr și mi-am tuns părul. L-am și ars, stă uneori ca o mătură. Înainte nu știam ce înseamnă să ai ”bad hair day” acum aceasta este normalitatea mea. Nu mă pricep și am lene să pun ulei de măsline și tot felul de lucruri pentru că nu am avut nevoie, nu știu disciplina aceasta, dar trebuie să fac ceva. Însă nu îmi pare rău. Sunt fericită că am părul scurt. Mă gândesc să revin la cognac-ul irish dar cu păr scurt. Nu de alta, dar de fiecare dată după decolorare fac multe multe coji în cap și nu mă pot vopsi, este chiar o mare bătaie de cap blondul ăsta polar. Dar îmi place. Ciudat nu? Ma ales că nu sunt masochistă. Nu aveam probleme cu părul, acum am, deci e ok.

Excursie Sivota Laguna Albastra din insula Corfu 40
Excursie Sivota Laguna Albastra din insula Corfu: am sarit de pe vapor

Am intrat în formă

Am pierdut 6 kilograme și nu le-am mai pus la loc, deci sunt gata. Acum vreau să scap de încă 4 și să intru iar în fitness shape-ul obișnuit. Faptul că mi-am reglat greutatea este semnul că sunt bine, la mine tot timpul greutatea a fost un barometru. Când am fost ok am slăbit, ușor, ușor.

Am mers în două Info Tripuri: În Thailanda și Doha și în Spaventura

Față de anii în care mergeam în 10 chiar, acum am mers doar în două Info Trip-uri. Pentru că am fost mult plecată și Infourile cele mai interesante au fost când nu am putut să merg, evident. Însă cea mai frumoasă invitație a fost: Thailanda și Doha. Nu a trebuit decât să îmi schimb biletul de avion pentru Berlin, am renunțat la prima zi de târg că se suprapunea cu deplasarea și am renunțat și la două petreceri de dinainte de deschidere, ceea ce a fost asumat, pentru că a meritat. Nu știu ce aș fi făcut dacă era ori una ori alta. Glumesc, aș fi mers în Thailanda, desigur.

Totodată, am mers în Spaventura, un eveniment extraordinar organizat impecabil de Ioana Marin și echipa ei de la DespreSpa.

Închei anul cu un super concurs!

Mă bucur foarte tare că am un nou concurs frumos, în desfășurare, premiile fiind două sejururi la Poiana Brașov la Hotelul Royal Boutique.

Am continuat să fiu partener la SuperBlog

SuperBlog este cel mai tare concurs pentru bloggeri. Aș fi participat negreșit dacă nu ar fi fost istoricul de sponsor și nu aș fi fost bună prietenă cu organizatorii. Am scris de multe ori despre concurs și am câteva idei, de discutat cu Claudia, pentru implicarea mea ca partener. Vreau să ajung iar sponsor cu ExTraViTa am mai spus lucrul acesta, îl voi realiza la un moment dat. Și că tot am ajuns la concursuri…

Mi-am dozat bine eforturile mai ales în privința concursurilor

Cu o singură excepție, pentru Antarctica, dar unde efortul meu a fost minim: să fac o descriere și nu m-am agitat aproape deloc și bine am făcut, a fost ceva gen dacă este bine dacă nu nu. Și am avut dreptate: s-au agitat maxim alții și degeaba. Dar nu aș fi făcut mai mult că aveam ceva dubii dacă sunt într-adevăr șanse, însă în alte cazuri a fost evident de la început că nu sunt. Așa că în rest nu am mai făcut videouri, nu am creat conținut nu am mai intrat în nicio competiție, unde știam că nu sunt sorți de izbândă. Sunt optimistă, dar nu mă îmbăt cu apă rece. Am căscat bine ochii și acum știu să descifrez unde este cazul și unde nu să particip. Am avut dreptate în tot ce am estimat, așa că îmi voi asculta cu totul instinctele. Dar chiar acum creez un nou video pentru o competiție, dar unde am cu siguranță mulți sorți de izbândă și merită să fac acest efort. Deci sunt pentru a încerca, mai ales că eu am și câștigat o competiție internațională, Kerala Blog Express, acum doi ani, așa că știu că se poate, dar nu acolo unde din start nu ai șanse.

Am primit invitații diverse de participare la concursuri în țară, dar cred că având unul dintre cele mai citite bloguri de călătorii de la noi, în top 5 după estimările mele (al doilea în Trafic.ro după ImperatorTravel) ar trebui să fiu printre bloggerii parteneri în anumite competiții, dacă este să fac parte dintr-un proiect.

Mai mult, pentru proiectele de la noi din țară consider că șansele trebuie să fie la cei care sunt la început, nu să le iau eu. Dacă vreau o călătorie deosebită afară și nu sunt inclusă într-un proiect, pot face eu unul și am șanse să îl realizez, cu ajutorul cititorilor sau al sponsorilor/partenerilor.

Am pierdut (intenționat) biletele de avion cumpărate pentru a merge la Londra

Cumpărasem bilete de avion pentru a merge la WTM London, al doilea cel mai mare târg de turism din lume după Berlin, aveam și acreditare, tot. Dar… cum nu reușisem să aduc Trolleypacker unde trebuie, am renunțat la participare. Pentru că tot ce pot obține la WTM sau la alt târg internațional cu datele actuale pot obține online. Pentru a obține colaborările la care visez, trebuie să cresc Trolleypacker mult de tot. Mai mult, nu mă omor după Londra nici în august, dar în noiembrie! Am preferat să mă odihnesc, să intru în ritm.

Am vorbit deja a treia oară la a renunța la ceva pentru că nu merită efortul. Asta înseamnă că m-am maturizat și că în sfârșit am învățat să spun nu și să renunț la ce nu este esențial. Am învățat să prețuiesc timpul foarte mult, timpul petrecut cu oamenii la care țin, timpul pentru dezvoltarea personală, timpul de care am nevoie pentru a face acele lucruri de pe lista de priorități pe care le amân de la an la an (ca de exemplu cartea). Timpul pentru a fi fericită.

Am renunțat să mai vreau să mă schimb

Born to be wild

O mare parte din viața mea mi-am tot făcut mea culpa că nu sunt cum ar trebui. Am încercat să mă îndrept, să fiu cum trebuie pentru ca să mă placă copii, după aceea profesorii, după aceea colegii de muncă etc. Mult timp mi-am reproșat că nu sunt suficient de docilă, de bună, de muncitoare, de liniștită, de oricum altcumva decât sunt eu. Și m-am simțit execrabil mereu și parcă nu îmi găseam locul.

Undeva în ultimii ani am început procesul de a mă regăsi și de a înceta să mă mai simt vinovată pentru cine sunt sau nu sunt. Au fost ani în care mă pierdusem pe mine. Da, fiind cum sunt mai și pierd, dar tot ceea ce sunt m-a făcut să obțin tot ce am reușit. Curajul pe care îl am, doza de inconștiență, apetitul pentru risc, nevoia de a râde mult și a alerga, de a merge contra curentului, de a fi vocală și a le trânti așa cum îmi vin uneori, de a visa mult peste cea ce ”mi s-ar cuveni”, de o face lată din când în când. Anul acesta am ajuns să iubesc fiecare defect pe care îl am, să nu îmi fie rușine cu el și să nu simt nevoia să mă scuz deloc pentru nimic. M-am îmbrăcat mereu cum am vrut și cum am simțit, am făcut ce am vrut și să vedeți minune: toată lumea m-a apreciat pe mine și ceea ce spun și susțin indiferent de învelișul exterior și de alte detalii. Pentru că totul pornește numai din mintea noastră: ceilalți ne văd și ne tratează așa cum ne vedem și ne judecăm singuri.

Acum sunt într-adevăr 100% liberă. Și nu mai am răbdare să vorbesc despre ce ar trebui să fac pentru că știu, am trecut de asta, vreau doar să fac și nu am timp pentru câte vreau să dezvolt. Sunt în perioada faptelor.

Ce daca am facut o drumetie in rochie? Am depus acelasi efort ca si ceilalti echipati corespunzator
Eu navigand cu paharul dacă pot pot; am ridicat panza sus

Ce vreau să fac în 2018

Aspirațional: să călătoresc mai mult, în mai multe locuri noi. Adică aș vrea o expediție într-o destinație îndepărtată, alături de alte proiecte de călătorie. Și reperele enumerate la început. Am o listă uriașă de destinații în care visez să ajung, nu țin neapărat să fie una înainte de alta, fiecare loc are ceva magic, însă vreau să ajung odată și odată în Jamaica și în Peru de exemplu.

Familie și prieteni: vreau să ajung în sfârșit să petrec câteva zile cu partenera mea ideală de călătorie, Ramona. Să continui să petrec mult timp cu familia și mai mult cu alți oameni dragi. Să fac un eveniment offline cu cititorii, o tabără sau ceva frumos. Să fac câteva proiecte cu două prietene foarte dragi mie.

Dezvoltare personală: să îmi păstrez pozitivismul și să reușesc să imprim și mai multor oameni din el, să citesc mai mult, să învăț spaniola sau să mă pun la punct cu franceza, una din două. Trebuie să învăț Lightroom-ul și mai multă editare și să fac poze mai bune.

Să public prima mea carte într-un final glorios și apoteotic. Timpul trece mult mult prea repede! Să aplic tot ce am învățat despre time management  și eficiență că altfel nu mai ține treaba, nu termin ce mi-am propus, dar totul vine la timpul potrivit. Mi-am terminat de învățat lecțiile în 2017, acum chiar nu mai am nicio scuză.

Sănătate: să intru total în formă și să rămân acolo, să iau în continuare multe vitamine, să fac sport, să înot mai mult.

Bani și business: să câștig numai din blogging tot ce am nevoie pentru a sta numai pe drumuri, într-un ritm lent, cu câteva pauze de câte o lună de tras sufletul acasă în sânul familiei și pe capul lor. Să schimb blogul Extravita, adică să îi dau o nouă față și să îl îmbunătățesc. Să dezvolt canalul de Youtube. Aș vrea să lansez un magazin ExTraViTa, dacă voi avea timp.

Achiziții: aici am muulte multe de făcut. Trebuie să îmi schimb telefonul, camera foto mirrorless, să îmi iau un Go Pro, un stabilizator, telecomandă pentru foto, încă un hard disk și mai ales să îl umplu, să fac back-up-ul adică. Unele nu le-am făcut de lene, le pun aici să nu uit.

Aș vrea și o geantă Longchamp Le Pliage Cuir și un Rubens MM. Ei bine, nu mă supăr nici cu un Neverfull clasic GM. Ar fi un super carry-on și ar intra și Rubensul MM perfect înăuntru în călătorii ușoare. Îmi plac lucrurile care durează o viață, cred că dacă mi-aș lua Rubensul nu aș mai vrea nici o geantă toată viața mea J. Sunt destul de inconștientă încât dacă am numai banii aceia și nimic altceva, să îi dau pe toți pentru un lucru pe care mi-l doresc și desigur să port geanta la plajă și pe unde mai ajung. Și a doua zi să îmi plâng de milă, că nu am nimic, adică nu prea sunt furnicuța, sunt greierele din poveste și orice aș face se pare că nu mă potolesc. Acesta este unul dintre lucrurile cu care m-am împăcat și pe care nu mai doresc să îl schimb la mine.

Țin minte când lucram în Multinațională și eram la cafea dimineață la automat cu mai mulți colegi. Vorbeau despre visuri. Unul dorea mașină , altul casă, credite etc. Și m-au întrebat: Mirela, tu ce îți dorești? Răspunsul meu a fost: vreau să merg în Cuba. S-au uitat la mine de parcă aș fi căzut din cer. Între timp fiecare a obținut ce și-a dorit, eu am ajuns în Cuba chiar anul acela. Acum vreau un Rubens MM și să merg în Jamaica și în Peru!

Cam atât, cred. În rest, vreau să las și loc pentru surprizele care apar, pentru că uneori pierdem oportunitățile care ne sunt destinate pentru că suntem prea înverșunați să alegăm după alte lucruri.

Un an nou minunat să avem!

Summer is a state of mind!

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

6 thoughts on “Lista de obiective pentru 2018 și în 2017 mi-am atins targetul de hoinăreală

1. Oohh ce mult mi-a plăcut articolul ăsta! 😀 Mult succes Mirela, să dea Domnul să îți îndeplinești toate visurile! Felicitări pentru toate realizările! 🤗 Un an nou plin cu bucurii!

2. Wow, sa iti incepi dimineata cu asa articol inspirational e fabulos. Ar fi bine sa il faci si in engleza, am atatea prietene carora as vrea sa le arat ca se poate.
    In plus mi-am adus aminte de majoritatea articolelor pe care le-am citit incercand sa iti prind urma.
    Bravo Mire. Sa ai un 2018 dublu in realizari ca sa avem si mai mult de citit.

3. Te iubesc, Mire! Blogul tau e o oazade voie buna si fericire, cu multe cuvinte pe care imi place sa le citesc. “Am un optimism uriaș și mereu mi se pare că pot să fac orice. Nu prea văd realitatea și cumva, asta a funcționat în avantajul meu, deși nu mi-a ieșit orice. Punct și de la capăt, important este să fii în energia aceea constructivă, să visezi, să faci. Până ce ajungi la ce este pentru tine.” mi-a placut maxim ce ai scris aici.
    Iar referitor la planurile pe 2018: sa fii sanatoasa si sa le duci la indeplinire cu fericire si optimism ca pana acum. Multumesc ca existi

1. Multumesc mult de tot, Corina, chiar m-au incalzit tare gandurile tale si ma bucur sa le citesc. Asa sa fie, sa avem energie si sanatate si puterea de a continua sa visam, mereu. Si sa punem data la visuri, sa se transforme in planuri, dar calatoria conteaza mereu si clipele frumoase simple, momentele din viata. Am invatat sa traiesc fiecare zi la maxim si in 2018 chiar nu mai vreu sa mai irosesc niciun moment, te pup si sa stii ca te urmaresc si eu cu drag, pentru ca faci lucruri atat de minunate, ma hranesc mereu cu lucrurile frumoase! Te pup