Începând de astăzi (18 august), oricărui pasager Ryanair care are un permis de îmbarcare emis de Kiwi.com îi va fi refuzată îmbarcarea, pentru că nu s-au conformat protocoalelor de siguranță și securitate ale Ryanair la check-in. Clienții care doresc să recupereze permisele de îmbarcare pot face acest lucru accesând rezervarea prin Ryanair.com sau prin aplicația Ryanair.
Ryanair,a emis astăzi (18 august) un avertisment către clienți cu privire la permisele de îmbarcare false (conform afirmațiilor companiei)emise de Kiwi.com pentru zborurile Ryanair.
Am preluat integral comunicarea, mai puțin acest paragraf, cred că este important să cunoașteți acest aspect dacă aveți bilete cumpărate cu ajutorul siteului Kiwi.com.
În conformitate cu Regulamentul UE 2015/1998, este obligatoriu ca pasagerii să finalizeze direct procesul de check-in Ryanair pentru a se asigura că pasagerii sunt informați cu privire la toate protocoalele de siguranță și de reglementare necesare atunci când călătoresc.
Kiwi.com ocolește aceste reglementări esențiale ale aviației prin emiterea propriilor cărți de îmbarcare care nu sunt valabile pe zborurile Ryanair.
Ryanair îndeamnă clienții să rezerve doar direct pe site-ul sau aplicația Ryanair și să evite rezervarea prin intermediul unor agenți terți, cum ar fi Kiwi.com, care nu au autorizația de a vinde zboruri Ryanair sau de a emite abonamente.
La începutul acestui an, Ryanair a introdus „Sigiliul verificat” pentru a proteja în continuare clienții împotriva acestor agenții de turism online care ar putea supraîncărca clienții, furnizarea de detalii incorecte despre clienți și împiedicarea Ryanair să trateze direct cu pasagerii prin furnizarea de adrese de e-mail false.
Ryanair a obținut o hotărâre judecătorească în Cehia prin care se solicita Kiwi să nu mai înlocuiască adresele de e-mail ale clienților cu adrese de e-mail false și să împiedice Ryanair să comunice direct cu pasagerii săi, totuși Kiwi nu se conformează încă acelei ordini.
Sigiliul verificat este o garanție pentru clienți că fac rezervări direct pe site-ul web Ryanair, care este vizibilă numai pe Ryanair.com și în aplicația Ryanair.
Directorul de marketing al Ryanair, Dara Brady, a declarat:
„Am aflat de aceste permise de îmbarcare false atunci când un număr mic de pasageri care și-au rezervat zborurile prin Kiwi.com au ajuns la poarta de îmbarcare fără biletele oficiale de îmbarcare Ryanair – boarding pass – săptămâna trecută.
În conformitate cu reglementările UE, o companie aeriană informează direct pasagerii cu privire la toate politicile de siguranță și securitate cu privire la zborul lor, Kiwi.com eludează acest lucru verificând pasagerii și înlocuind permisul de îmbarcare Ryanair cu un permis de îmbarcare fals emis de Kiwi.com.
Oricărui pasager care prezintă un permis de îmbarcare Kiwi.com îi va fi refuzată îmbarcarea pe zborurile Ryanair. Dacă ați făcut o rezervare prin Kiwi.com, vă îndemnăm să contactați Kiwi.com pentru a obține referința necesară Ryanair și adresa de e-mail, astfel încât să puteți completa check-in în conformitate cu protocolul nostru de siguranță și securitate. Check-in Ryanair se deschide cu 24 de ore înainte de plecare pentru toți pasagerii și cu 60 de zile înainte de plecare pentru pasagerii care au achiziționat un loc rezervat”.
Ryanair lansează un Verificator de Preț și un „Sigiliu verificat” pentru a proteja consumatorii de vânzători neautorizați
Ryanair acuză fraude și face un apel la clienți să rezerve zborurile direct de pe siteul lor, pentru a evita fraudele făcute de OTA
După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.