M-am înconjurat cu lucrurile purtate de o fata care trăia visul meu

colanti calatorie

Uneori sunt coincidențe, alteori nu. Una dintre excursiile care și-au pus puternic amprenta asupra mea a fost cea din 2013, când am vizitat Cinque Terre și Nisa. Eram angajată într-o multinațională și visam să îmi schimb viața. În pensiunea unde am stat din Riomaggiore, era ea: o australiancă blondă, înaltă, frumoasă. Avea un aer atât de detașat, de mulțumit și desigur călătorea pe termen lung singură prin lume. În momentul respectiv cu autocarul Bus About prin Europa. În anii care au urmat am cumpărat exact acele produse pe care le-am văzut la ea și abia acum am realizat că am făcut asta. Și desigur am înțeles și de ce.

Nu mai țin minte cum o chema, nu prea m-a băgat în seamă, de fapt pe nimeni, era mereu preocupată de ale ei. Simpatică, drăguță, dar cu treburile ei. Țin minte că adora pâinea toast cu avocado și că:

Purta o pereche de colanți negri Nike, papuci Havaianas, avea un troller mare într-o culoare țipătoare și un laptop MacBook Air în brațe, de care părea nedezlipită. Și că făcuse drumeția între satele din Cinque Terre în colanți și papucii Havaianas.

Uitându-mă în urmă, se pare că imaginea aceea am asociat-o cumva cu dorința mea de schimbare și am realizat că mi-am desăvârșit schimbarea, urmând fix acel model. Probabil și altele. A durat ceva timp, dar am ajuns acolo și abia acum am realizat că inconștient am căutat acele lucruri pe care le-am asociat cu imaginea întruchipată a aspirațiilor mele. În ordinea de pe tricou:

Troller culoare turbată

Trollerele mele mari au în momentul de față culori foarte vesele. Am inclusiv unul vernil un pic flourescent, care aduce cu cel văzut în Cinque Terre. Îmi plac trolerele cochilie, cu carcasă groasă.

Cele de cală este bine sa fie din policrabonat sau de calitate buna sa nu se spargă, iar cele de cabină pot fi oricum, dacă nu sunt foarte mult rulate. Dacă da, este bine sa ne orientam si aici la un produs de buna calitate care are roți bune și nu ne lasă la greu. Însă există trolere pentru toate gusturile, contează și oferta pe care o gîsim la un moment dat.

trollere cala
Vara aceasta am stat cateva luni in Grecia, drept urmare am avut si bagaje multe

Papuci Havaianas

Precum știți, sunt fană a papucilor Havaianas pe care i-am asociat cu toți oamenii aceia cool care vânturau lumea în lung și în lat. Sunt un fel de uniformă și desigur că mi-am luat și eu. Sunt foarte buni mai ales că nu te rod deloc, sunt foarte foarte rezistenți și durabili și nu te deranjează nici dacă ai nisip de exemplu pe picioare și cum am pielea destul de sensibilă m-am atașat puternic de acești șlapi.

havaianas papuci slapi
Am aceasta pereche de papuci de cativa ani, i-am purtat foarte foarte mult si sunt la fel de buni. Havaianas sunt o achiziție care merită

Laptop MacBook Air

Totodată, în perioada în care doar visam să schimb ceva, parcă toți oamenii pe care îi admiram prin hosteluri, pensiuni și alte locuri aveau Mac Book. Done. Cred că am dorit acest laptop emoțional, pentru imaginea cu australianca, imagine care de fapt a fost cea mai puternică. Dar laptopul Mac Book Air este achiziție excelentă și mă ajută atât de mult în călătorii că înțeleg de ce îl preferă atâția călători.

laptop calorie
De peste doi ani de zile folosesc un laptop MacBook Air 13”

Colanți negri Nike Dri-FIT

În general preferam pantalonii sport largi, dar în ultimul timp am început să fiu atașată de colanți, pentru că sunt efectiv foarte foarte comozi. Nu mi-am dat seama până ce nu am cumpărat ultima pereche cât de comozi sunt de fapt și de ce nu ar trebui să lipsească din garderoba niciunei călătoare.

Nu mă refer la colanții fantezie (nu că nu îi plac și aceștia) ci la cei de calitate foarte bună, realizați din materiale care permit pielii să respire, precum cei cu Dri-FIT Nike. Am mers în drumeție cu ei în Thailanda și vreau să spun că am fost foarte foarte plăcut impresionată.

colanti calatorie 1
Aveam și laptopul cu mine 🙂
colanti calatorie 3
Merg în multe combinatii

Asta pentru că efectiv nu am transpirat deloc, deși a fost foarte cald. Cred că nu mai este necesar să spun că acum voi căuta să cumpăr și pantaloni scurți din aceste materiale, pe lângă alți colanți lungi, pentru că am ajuns să înțeleg de ce sunt atât de folosiți de către cele care fac multe drumeții: eviți să îți rănești pielea. În general, dacă transpiri și se freacă pielea poți face răni, ceea ce cu pantaloni scurți cu dri-fit sub rochie sau nu nu o să se întâmple.

Mai mult: țin de cald bine când este cazul, sunt foarte confortabili, arată bine într-o mulțime de combinații și nu te încingi deloc în ei. Aș fi crezut că pe căldura aceea o să mă încing nemaipomentit în ei, mai ales din cauza culorii dar nu a fost absolut deloc așa. Chiar au fost mai confortabili decât o pereche de pantaloni scurți pentru că nu m-a ars soarele și nici nu m-am zgâriat de la vreo ramură, de exemplu.

colanti calatorie
Am cumparat acesti colanti dintr-un outlet de langa Salonic, Grecia, dar practic orice colanti buni sport sunt ok

Colanții Nike negri sunt ultimul lucru care mi-a atras atenția în Cinque Terre. Și uitați cum am ajuns să fac și o drumeție cu ei și cu papuci, deși ghidul a insistat de multe ori să îmi pun pantofii sport. Și să realizez că și în acest caz australianca a avut dreptate: este foarte foarte confortabil să ai picioarele goale, mai ales dacă drumul permite, desigur. Dacă sunt mulți șerpi de exemplu nu este recomandat.

Uitându-mă în urmă, imaginea aspirațională este și eficientă. Revin cu un articol cu recuzita de călătorie. Însă acum că am realizat ce am făcut, că am urmat chiar și în achiziții de fapt tot un vis. Că de fapt totul duce acolo unde vreau să fiu și că lucrul acesta îmi ocupă toate gândurile.

Acum îmi storc creierii să mă gândesc cam câte alte lucruri le fac sau le voi face pentru că am admirat sau am dorit ceva la un moment dat. Și acel ceva este legat de aspirații, pentru că am realizat că de multe ori și posesiile materiale sunt de fapt subordonate tot visurilor.

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.