cazare dahab 6

Cazare Dahab: Hotelul Divers Dream

Dahab Egipt

Dacă vii să faci scufundări, cursuri de scufundări sau te te bucuri de viața din stațiunea Dahab, trebuie să stai în oraș propriu zis. Aici nu sunt decât pensiuni și hoteluri de maxim 3 stele. Hotelurile mai luxoase sunt la câțiva kilometri de stațiune, într-un cadru natural superb, desigur, dar la izolare. Dahab este un loc unic în Egipt, foarte relaxat, poți să te îmbraci cum vrei la orice oră, să bei alcool la cluburi și lounge-urile înșirate de-a lungul litoralului. Am stat șase nopți la hotelul Divers Dream, care este deținut de cei care au clubul de scufundări Dahab Divers. Ei mai au alte trei unități de cazare, însă cele mai bune camere sunt la Divers Dream. Haideți să vă povestesc despre acest hotel, dar și despre alte opțiuni de cazare în Dahab.

Am stat la acest hotel pentru că  am făcut cursurile la Dahab Divers. Este unul dintre cele mai vechi cluburi de diving din Dahab, o adevărată fabrică de scufundări. La hotel stau mulți dintre cei care urmează diferite cursuri la club, dar și turiști care sunt veniți numai pentru relaxare.

cazare dahab 8

Cazare Dahab- Hotelul Divers Dream: locația

La o aruncătură de băț de plajă, hotelul Divers Dream are o poziție centrală în stațiunea Dahab. Este chiar lângă clubul de diving, așa că este foarte la îndemână să stați aici dacă faceți scufundări la club. Are piscină, camere spațioase, cu baie proprie, aerul condiționat merge bine, apă caldă mereu, oamenii sunt foarte prietenoși, este plăcut să stai aici. Este totodată un loc 100% sigur.

Dacă dorești să faci snorkelling, sau să înoți un pic, îți iei masca, lași cheia la recepție și traversezi strada pietonală. Într-un minut de când ai ieșit din cameră ești în apă. De aici poți face snorkelling sau înota până la reciful de corali. Această locație de scufundări și snorkelling se numește Farul – ”Lighthouse”. Înapoi poți merge pe strada pietonală, este plin de oameni în costume de baie!

Mi-a plăcut grădina plină de palmieri, care dădeau răcoare în zilele toride de vară și atmosfera molatecă, relaxată.

cazare dahab 6

cazare dahab 7

cazare dahab 9

Facilități hotel

Hotelul are și o piscină, mai multe spații amenajate pentru socializare. Wifi-ul există, dar nu merge mereu excelent. Am observat că este un lucru comun în Dahab. Cu toate acestea, am putut urmări seriale pe Netflix aici, chiar în cameră. Am avut oricum internet pe telefon, cu cartelă locală și foarte mulți GB – am luat 20 inițial și am adăugat încă 35 sau 40. Nu am avut probleme, am făcut deseori hotspot de pe telefon, pentru a lucra pe laptop.

cazare dahab divers
Am tocit mult la piscina pentru cursul Advanced Open Waters

cazare dahab hotel

cazare dahab 3
Am ajuns in Dahab inainte de weekendul liber pentru toti egiptenii, pentru ca se termina Ramadanul asa ca era plin Dahabul de familii, tineri, grupuri de prieteni, au plecat dupa trei zile

Camere Divers Dream Dahab

Sunt camere duble, triple, suite-uri, curate. Toate camerele au baie proprie, televizor cu ecran plat și canale prin satelit (nu l-am deschis nici măcar o dată), garderobă, frigider. Am avut multă apă plată din partea casei, dar nu știu dacă se oferă tuturor sau celor care fac și cursuri de scufundări.

Camerele de la parter, ca a mea, au ieșire spre piscină, spre terasa piscinei, unde sunt mese, scaune, am avut un sejur plăcut. Camerele de la etaj au balcon propriu.

Se furnizează și cosmetice de baie, câteva obiecte, dar nu folosesc decât în caz de maximă urgență cosmeticele de la pensiuni sau hoteluri de 1,2,3 sau 4 stele. În general nu sunt de foarte bună calitate. Uneori nu le folosesc nici pe cele de la hotelurile de 5 stele, sau nu pe toate. De obicei îmi aduc cosmeticele proprii peste tot, așa că nu m-a afectat faptul că nu era o gamă largă de cosmetice. Oricum, sunt supermarketuri la 5 minute de hotel, găsiți tot ce aveți nevoie.

cazare dahab 10

cazare dahab 13

cazare dahab 11

cazare dahab 12

cazare dahab

Micul dejun

Micul dejun este simplu, dar există. Sunt două variante: continental și egiptean. Suficient, dar desigur repetitiv. Mereu același. Nu m-a deranjat, până la urmă exista mic dejun. Când evaluez un loc o fac după raportul calitate/preț, nu după cum aș dori la modul ideal, fără să raportez la zonă, locație, celelalte facilități. Cu totul, pentru o cameră dublă care costă 26-40 de euro/noapte (prețurile fluctuează în funcție de sezon) cu piscină, aproape de plajă, în centru, hotelul este excelent.

Am stat 6 nopți, am plătit 180 de euro în total, adică 30 de euro pe noapte, preț redus, plătit la fața locului, pentru camera în regim single. Drept să spun, dacă făceam rezervarea pe booking atunci când m-am decis să merg, era mai ieftin. Prețul de listă direct la hotel era 35 de euro, eu am plătit prețul de atunci de pe booking. Știam că voi avea reducere, dar nu agreasem înainte ce și cum. Oricum, am stat aici, se pare că hotelul este mereu rezervat 100%, așa că nu am avut probleme. A fost ok.

cazare dahab 4
Micul dejun continental
cazare dahab 1
Mic dejun egiptean: fasole, falafel, legume – nu recomand inainte de scufundari, imi tot venea inapoi in cea mai importanta zi: cea in care m-am scufundat la 30 de metri prima oara si in Gaura Albastra!

cazare dahab 5

Personalul

Oamenii de la centru și de la hotel vorbesc bine sau suficient de bine limba engleză și alte limbi de circulație internațională. Sunt foarte politicoși, plăcuți, te simți bine aici.

Într-o seară m-am încuiat pe afară cu cheia în ușă și oamenii au fost foarte simpatici, m-au ajutat rapid, fără să solicite despăgubiri, a forțat cineva geamul din spate (știau cum) și a intrat pe fereastră, deschizându-mi ușa. Am lăsat desigur bacșiș, cel care m-a ajutat a fost foarte fericit, dar am mers eu după el să îi las, nu a stat să aștepte sau ceva.

Se făcea curat în fiecare zi în camere, se schimbau prosoapele. Am solicitat să nu se facă asta zilnic, dar a fost alegerea mea. Am lăsat desigur bacșiș și vă recomand oriunde mergeți să o faceți. La acest hotel nu mi-a cerut nimeni nimic, nu au stat după mine să le dau, nu așteptau, doar că se bucurau când le dădeam. Atât. Logic managerii nu au dorit/acceptat nimic, ei preferă ca dacă cineva dorește să dea ceva, să o lase oamenilor.

cazare dahab 2
Mi-a luat locul o pisica rezidenta!

Dahab Divers: sunt 4 unități de cazare

Clubul Dahab Divers are patru unități de cazare: Hotelul Divers Dream (unde am stat eu), Dahab Divers Hostel, Mouses House și Marsa Bareika Camp – acesta este un camp beduin în rezervația naturală Ras Mohammed, o feerie după cum am auzit. Nu am avut timp să merg acolo, dar voi merge în următoarea vizită din Dahab. Cei de la Dahab Divers fac aici excursii, adică cei care fac cursuri pot face diving și în rezervație, dacă doresc. Voi sta câteva zile în Dahab și câteva în Ras Mohammed.

Prețuri cazare Dahab

Eu am plătit 180 de euro pentru 6 nopți, camera dublă în regim single, cu mic dejun inclus. Am plătit direct la hotel, au prețurile și aici pe site pentru toate unitățile de cazare, dar pe booking pot fi mai ieftine, desigur, mai ales dacă rezervați din timp.

Având în vedere că urma să fac aici cursurile, am avut transfer de la autocarul cu care am ajuns în Dahab până la hotel. Ajutor la bagaje, tot. Una peste alta dacă mergeți în Dahab singure, să stați și să facți cursurile aici este o idee foarte bună, veți fi 100% în siguranță.

Sunt însă multe alte hoteluri în Dahab, pensiuni, hosteluri, de toate pentru toți. Căutați varianta care vă convine cel mai mult și nu uitați să verificați unde este hotelul. Dacă nu aveți mașină închiriată poate fi mai dificil să veniți mereu în centru, sunt hoteluri și la jumătate de oră de oraș.

Alte articole despre Egipt:

Gaura Albastră Dahab Egipt – cel mai periculos loc de scufundări din lume

BlueBus: Cairo-Sharm el-Sheikh-Dahab: cum a fost drumul spre Pensinula Sinai

Impresii Egipt singură: siguranta, ponturi utile

Egipt: Taxi, UBER sau Careem, care este cea mai bună alegere?

Vizitează Piramidele singur si independent: ghid complet

Tepe la Piramide: cum le eviți, cu sau fără ghid

Bacsisul in Egipt: ce cum si cui ii dai

Viza Egipt la sosire: cu plată și gratuită